Translate

wtorek, 30 sierpnia 2011

Celia mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu KOLAGEN + świetlik

Celia mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu KOLAGEN + świetlik kupiłam po przeczytaniu kilku pozytywnych recenzji. Chciałam na własnej skórze poczuć, czy rzeczywiście jest tak rewelacyjne, jak o nim piszą ;)


Co obiecuje producent i jaki jest skład mleczka przedstawiają zdjęcia poniżej:


 
Czas na moją recenzję :)
Mleczko zamknięte jest w typowym dla tego rodzaju kosmetyków opakowaniu o pojemności 200 ml. Butelka estetyczna (z kwiatowym motywem), poręczna, łatwo się otwiera. Bardzo podoba mi się zapach mleczka – delikatny, pudrowy, kwiatowy :) Konsystencja kosmetyku nie jest ani zbyt rzadka ani zbyt gęsta – dla mnie w sam raz. Wydajny – stosuję codziennie od 2 miesięcy i dopiero kończę pierwsze opakowanie. Po otwarciu można go używać przez 9 miesięcy.



Mleczko świetnie spisuje się w roli kosmetyku oczyszczającego, zmywającego makijaż twarzy i oczu – czy to podkład, czy to tusz – ze wszystkim sobie radzi. Nawet, gdy odrobina dostanie się do oka – nie podrażnia, nie szczypie, nie piecze. Nie pozostawia na skórze tłustej, lepkiej warstwy. Nie zapycha porów. Nawilża, odświeża, regeneruje i wygładza. Dużym plusem jest również cena mleczka – w Tesco zapłaciłam za nie 5,19 zł. Jeszcze jakiś czas temu w hipermarkecie Real kosztowało 4,99 zł, ale obecnie cena wzrosła do 5,15 zł. Myślę jednak, że za tak świetną jakość, jaką oferuje ten kosmetyk 5 zł z groszami to cena wprost śmieszna ;) Na koniec dodam, że mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu KOLAGEN + świetlik Celia zostało nagrodzone Laurem Konsumenta Odkrycie 2009. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.