Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Wyluzowana Paka Chupa Chups

Jeśli ktoś z Was tak jak ja uwielbia żelki, lizaki i inne łakocie to ten post jest dla niego :) Jakiś czas temu wypatrzyłam w empiku Wyluzowaną Pakę Chupa Chups. Co taka paka zawiera? Już wymieniam:
  • 8 mini lizaków Chupa Chups (2 x cola, 2 x truskawka, 2 x pomarańcza i 2 x jabłko)
  • żelki Chupa Chups – 1 z 4 rodzajów: Fruksy, Duo, Max Mix, Luzaki – ja miałam Fruksy
  • guma balonowa Chupa Chups Big Babol o smaku truskawkowym
  • lizak z proszkiem strzelającym Chupa Chups Crazy Dips
  • Chupa Chups słodki zegarek 



 
Oprócz ww. słodyczy w paczce znajduje się również mini maskotka uroczego Chupa Chucka :) Cena całego zestawu to 14,99 zł – wg mnie to niewiele za tyle słodkiej przyjemności, że o Chupa Chucku nie wspomnę ;)



Miłego poniedziałkowego popołudnia :)

AKTUALIZACJA: 

Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany zakupem Wyluzowanej Paki Chupa Chups to dziś, tzn. 31.08.2011, widziałam te zestawy w hipermarkecie Real w cenie 11,95 zł, czyli 3,04 zł taniej niż w empiku :) Oczywiście skusiłam się na kolejną Wyluzowaną Pakę :)

2 komentarze:

  1. świetne! chcę to, chcę to, chcęęę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kupujcie tego.. kupilam za 12 zl i uwazam ze to za duza cena .. lizaczki sa malutkie a ta maskotka okropna.. brzydka i tez malutka.. ta maskotka jest chyba po to zeby dzieci straszyc;) zaluje ze to kupilam .. Aolka

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.