Translate

środa, 31 sierpnia 2011

Żegnaj sierpniu, czyli czas na małe podsumowanie ;)

Koniec miesiąca to wg mnie dobra sposobność do podsumowania tego, co udało mi się zużyć w sierpniu do samego końca, czyli witaj denko:
  • On Line Kids mydło do rąk w płynie malinka
  • Ziaja masło do ciała waniliowe
  • Original Source Mint & Tea Tree żel pod prysznic
  • Isana Nagellack Entferner 'Mandelduft' zmywacz do paznokci o zapachu migdałów
  • Cleanic kwadratowe płatki kosmetyczne Pure Effect Soft Touch
Zdjęć niestety nie posiadam, ponieważ wszystkie te produkty zakończyły żywot przed dniem powstania bloga. W przyszłym miesiącu postaram się o zużyciową fotorelację - obiecuję. Jeśli ktoś byłby zainteresowany recenzjami ww. kosmetyków proszę o informację w komentarzach, a na pewno wkrótce spełnię życzenie ;)

AKTUALIZACJA:

W H&M jest już dostępny bezpłatny H&M Magazine Jesień 2011 a w nim: najświeższe trendy, modne miejsca we Wschodnim Londynie, street look, inspiracje i wiele pięknych zdjęć. Zabieram się za lekturę :)


2 komentarze:

  1. o, lubię ten magazyn :) będę w h&m w sobotę, może jeszcze jakiś dla mnie zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upsss a ostatnio byłam w H&M i go przeczyłam ;/ muszę dzisiaj po niego koniecznie wejść :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.