Translate

środa, 21 września 2011

Clean&Clear morning energy energetyzujący żel peelingujący

Na początek kilka słów od producenta żelu: Clean&Clear Morning Energy energetyzujący żel peelingujący. Dla pięknej, odświeżonej skóry. Peeling nie tylko usuwa brud, tłuszcz i zanieczyszczenia, ale też pozostawia Twoją skórę odświeżoną i pełną energii przez cały dzień [opis pochodzi z opakowania żelu].



Skład prezentuje zdjęcie poniżej:


Żel w promocji w Rossmannie kosztował 12,99 zł. Ma pojemność 150 ml – tubka jest znacznie większa niż ilość żelu, którą zawiera. Na pierwszym zdjęciu niebieską, przerywaną linią zaznaczyłam, ile rzeczywiście miejsca w opakowaniu zajmował produkt. Góra opakowania jest zacieniona i w sklepie nie zwróciłam uwagi na zawartość. Po powrocie do domu i zauważeniu ‘manipulacji’ przyznam, że byłam niemile zaskoczona – zaczęłam nawet podejrzewać, że kupiłam wybrakowany towar, ale przy następnej wizycie w sklepie sprawdziłam, jak wyglądają inne opakowania z tym żelem peelingującym. Okazało się, że taka ilość to standard… Po otwarciu można go używać przez 12 miesięcy. Wg informacji na tubce peeling zawiera witaminę c i żeń-szeń. Pachnie przyjemnie. 


Konsystencja kosmetyku jest dość rzadka, ale nie wodnista. Sam żel jest przezroczysty i zawiera w sobie kilka rodzajów drobinek ścierających: mnóstwo białych i żółtych bardzo drobnych wiórków, pomarańczowe oraz złote granulki trochę mniejsze od ziarenek gorczycy. Jeśli chodzi o właściwości ścierające – peeling jest na tyle delikatny, że bez obaw można go stosować codziennie. Ja używam go 2 razy w tygodniu na zmianę z żelami do mycia twarzy. Kosmetyk dobrze oczyszcza i odświeża skórę twarzy. Łatwo się spłukuje. Nie wysusza i nie podrażnia. Nie pozostawia uczucia ‘ściągnięcia’, nie zapycha porów. Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Żel dobrze się pieni. Wystarczy niewielka ilość by dokładnie umyć całą twarz. Opakowanie [oprócz tego, że za duże, przez co wprowadza klienta w błąd dotyczący zawartości] estetyczne, w pozytywnym pomarańczowym kolorze, funkcjonalne w użyciu. 

Podsumowanie: produkt wart swojej ceny. Jestem zadowolona z działania oczyszczającego i odświeżającego. Duży minus za rzeczywistą ilość żelu peelingującego w relacji do wielkości opakowania.

2 komentarze:

  1. Też kupiłam ten żel w promocji w Rossmannie. Chciałam coś do używania na wakacje, odetchnąć trochę od aptecznych produktów. Żel ładnie wygładza skórę, ale nie stosowałabym go codziennie. Mogłoby to doprowadzić do większej produkcji gruczołów łojowych i w efekcie skóra świeciłaby się jeszcze bardziej, nie mówiąc już o wypryskach. Swoją drogą nie poczułam żadnej morning energy ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Może rzeczywiście codzienne stosowanie nie do końca byłoby dobre, ale fakt faktem żel jest delikatny. Co do morning energy też takiej nie poczułam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.