Translate

sobota, 24 września 2011

H&M lakier do paznokci rust

Dziś krótki post na temat jednego z lakierów, które pokazywałam TU, a dokładniej o kolorze rust.


Opakowanie ma pojemność 7 ml. Lakier został wyprodukowany w Turcji. Kosztował 4,90 zł. Termin ważności to 24 miesiące od chwili otwarcia. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo już jedna warstwa lakieru okazała się dość dobrze kryjąca. Pędzelek wygodny w użyciu. Lakier równomiernie się nakłada i szybko schnie. 


Nie obyło się jednak bez małego rozczarowania – w czasie kąpieli z pierwszej warstwy [między kolejnym malowaniem robię przerwę] starły się końcówki. Jeśli chodzi o kolor to pierwsza warstwa daje marchewkowy odcień, natomiast druga jest ciemniejsza, dokładnie taka jak w opakowaniu, czyli ruda/rdzawa. Nie błyszczy się jakoś mocno, ale myślę, że w przypadku tego koloru akurat dobrze to wygląda. Ze zmywaniem też nie ma problemu – migdałowy zmywacz Isana dobrze sobie z nim radzi. To mój pierwszy lakier w takim odcieniu i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Na minus niestety trwałość – po dwóch dniach lakier zaczął odpryskiwać. Uważam jednak, że za tę cenę i ze względu na ciekawy kolor warto się skusić na zakup i cieszyć się nim nawet przez krótkie dwa dni ;) Z góry przepraszam za skórki wokół paznokci, ale z pewnych względów zdrowotnych nie wycinam ich. Zamówiłam z Allegro próbnik kolorów lakierów, więc w przyszłości nie będę już straszyć takimi zdjęciami.

7 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor, muszę odwiedzić H&M. Moje paznokcie też nie są idealne, nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek, na jesień w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuuu u mnie były tylko fioletowe i bordowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kupowałam swoje lakiery to najmniej było właśnie tych rudych, a najwięcej jasnych, 'kremowych' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spora różnica między kolorem w buteleczce a na paznokciu, ale i tak świetny efekt!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. @miętowa-czekolada, różnica nie jest duża, na paznokciu lakier jest może odrobinę ciemniejszy niż buteleczce, ale nałożyłam 2 warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.