Translate

czwartek, 15 września 2011

Lubię promocje :)

Dziś pokażę Wam moje ostatnie zakupy z Super-Pharm. Pewnie garstka osób, która czasem odwiedza mojego bloga pomyśli: „I czym się ona chwali? Płatkami kosmetycznymi, żelem pod prysznic? Pfff…” ;) Racja, nic wielkiego, czy nadzwyczajnego nie kupiłam, ale cieszę się, że moje nowe nabytki miały bardzo atrakcyjne ceny, dzięki czemu zaoszczędziłam kilka złotych, które wydam na inne przyjemności ;)


Z obecnej promocyjnej oferty SP, którą całą możecie obejrzeć TU, w moim koszyku znalazły się:
  • Sanitars Cotton Line Milia zapachowe płatki kosmetyczne 2 x 120 szt. + patyczki kosmetyczne 100 szt. gratis 7,49 zł – wybrałam rumiankowe [różowe], dostępne są jeszcze aloesowe [zielone], których używałam jakiś czas temu. Wykonane są w 100 % z bawełny. Z jednej strony są kolorowe, z drugiej natomiast prążkowane. Płatki są mięciutkie, nie rozdwajają się, nie pylą. Co do zapachu – jest bardzo delikatny. Podobno płatki wzbogacone są wyciągiem z rumianku.
  • Luksja Creamy Rose Petal & Milk Proteins żel pod prysznic 500 ml 5,99 zł. Dostępne były jeszcze 2 inne warianty m.in. Olive & Aloe Vera, ale skusiłam się na płatki róż i proteiny mleka. Na razie mogę tylko napisać, że zapach jest bardzo przyjemny. Żel póki co poczeka trochę na swoją kolej w pudle z innymi zapasami kosmetycznymi.
  • Pachnąca Szafa zapachowy woreczek do szafy Cedrowy Płomień – dla posiadaczy karty LifeStyle, o której pisałam TU, woreczki są 40% tańsze, czyli po odjęciu rabatu od ceny początkowej 9,99 zł otrzymujemy ni mniej ni więcej tylko 5,99 zł. Do wyboru było kilka zapachów – ja wzięłam wspomniany Cedrowy Płomień, ale myślę, że skuszę się jeszcze na jakiś 1 lub 2 – uwielbiam czuć takie zapachy w szafach z ubraniami, czy w szufladzie z bielizną.
  • Lanvin Rumeur eau de parfum 30 ml 49,99 zł – Plotka już od jakiegoś czasu była na mojej perfumeryjnej wish list, dlatego długo nie zastanawiałam się nad zakupem jej w tak okazyjnej, atrakcyjnej [wg mnie] cenie :)

Gdybym kupiłam 4 ww. produkty w regularnych cenach zapłaciłabym 178,46 zł, ale dzięki ofercie promocyjnej SP mój rachunek wyniósł jedyne 69,46 zł, czyli 109 zł zostało w kieszeni :) Warto również wspomnieć, że przy zakupach za minimum 30 zł możecie nabyć Vichy Purete Thermale płyn micelarny 200 ml lub preparat do demakijażu twarzy 3w1 200 ml w cenie 18,99 zł – ja nie skorzystałam z tej okazji.

Lubię promocje, a Wy?

3 komentarze:

  1. świetne promocje! szkoda, że nie mam w pobliżu superpharm, bo też bym się skusiła na te perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię promocje. Mnie ten zapach Lanvin nie rusza- nie podoba mi się ta metaliczno-kwiatowa woń.

    OdpowiedzUsuń
  3. @zoila, na mnie ten zapach jest kwiatowo-drzewny. Metaliczności w nim nie czuję ;) A teraz pewnie będę się doszukiwać ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.