Translate

sobota, 10 września 2011

My secret quick dry & mega shine wysuszacz do lakieru


Informacje od producenta na temat preparatu: Ekspresowy nabłyszczacz i wysuszacz lakieru. Nadaje wyjątkowy połysk i przedłuża trwałość manicure. Pojemność 8 ml. Cena 9,99 zł [źródło: http://www.mysecret.com.pl/#/Kosmetyki%20-%20paznokcie/]


Na wstępie zaznaczę, że jest to mój pierwszy tego typu produkt i nie mam porównania z innymi. Wysuszacz jest dostępny tylko w Drogerii Natura. Producentem jest firma Pierre Rene. Preparat ma konsystencję olejku. Po otwarciu można go używać przez 24 miesiące. Zamknięty jest w małej szklanej buteleczce z aplikatorem w formie zakraplacza. Niestety, mi ten sposób nakładania olejku nie przypadł do gustu. Pompka zasysa dużą ilość wysuszacza, kropla rozlewa się nie tylko na paznokciach, ale także na palcach – praktycznie całe dłonie są tłuste i można niechcący coś pobrudzić. 


A jak olejek sprawdza się w swej głównej roli? Niestety, ale w przypadku większości lakierów nie przyspiesza ich wysychania. Mam nawet wrażenie, że lakier staje się plastyczny, jeszcze łatwiej o wgniecenia niż bez wysuszacza. Nabłyszczania ani przedłużenia trwałości lakieru nie zauważyłam. Jeśli chodzi o wydajność to jest bardzo przeciętna – po kilku użyciach widać spory ubytek. Podsumowując: moim zdaniem lepiej wydać te 9 czy 10 zł na jakiś nowy lakier niż na ten pseudowysuszacz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.