Translate

środa, 7 września 2011

Ziaja Sopot Rozświetlanie bursztynowe masło do ciała opalizujące


 
Skład prezentuje zdjęcie poniżej:

 
Masło to jest trochę mniej zbite niż masło waniliowe, ale pomimo tego jego konsystencja jest dość gęsta. Ma ładny perłowy kolor. Dobrze się rozsmarowuje i szybko się wchłania. Pozostawia warstwę, która nie klei się i nie plami ubrań. Skóra jest nawilżona, delikatna, miękka, wygładzona i przyjemna w dotyku. 


Jeśli chodzi o obietnicę ujednolicenia i dostosowania kolorytu skóry do rodzaju karnacji – nie zauważyłam tego, ale też jakoś szczególnie nie zależało mi na tym efekcie. Opalizujące drobinki, które zawiera w sobie kosmetyk, są drobno zmielone, delikatne i pięknie rozświetlają skórę, dodają blasku. Ładnie podkreślają opaleniznę nawet tę niezbyt mocną :) Niestety dzisiejsze słońce, a właściwie jego brak, nie pozwoliło mi na pokazanie jak drobinki wyglądają na skórze :( Kombinowałam różne ujęcia, ale nie udało się :(


Opakowanie typowe dla masełek Ziaja – słoiczek o pojemności 200 ml, z którego wygodnie można nabrać odpowiednią ilość. Wydajne. Przystępna cena – w promocji kosmetyk można kupić już za niecałe 10 zł – ja za 9,49 zł kupiłam je w Super-Pharm. Co w tym maśle nie przypadło mi do gustu? Zapach. Nie wiem, czy tak pachnie bursztyn, czy nie, ale mi nie do końca on odpowiada. Określiłabym go jako specyficzny, słodki, miodowy. Na szczęście trzyma się blisko ciała i nie jest męczący.

Mam nadzieję, że moja krótka recenzja przybliżyła Wam choć trochę właściwości i działanie bursztynowego opalizującego masła do ciała ;)

3 komentarze:

  1. szkoda, że drobinki nie dały się uchwycić ;)
    bardzo lubię ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj próbowałam jeszcze uchwycić drobinki w sztucznym świetle, ale niestety na zdjęciach niewiele widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi kusząco i do tego ta cena ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.