Translate

poniedziałek, 10 października 2011

Akcja 'Piękne włosy'

Jesień to pora roku, w której szczególną uwagę poświęcam moim włosom. Dlaczego? Otóż dlatego, że zazwyczaj w tym okresie borykam się z nadmiernym ich wypadaniem i ogólnym osłabieniem ich kondycji. Stosowałam preparaty takie jak Belissa, Skrzypovita, czy Doppelherz – byłam zadowolona z ich działania, widziałam efekty, ale lubię też poznawać inne tego rodzaju produkty. Tym razem wybór padał na Capivit total action, który można teraz nabyć w bardzo fajnej promocji ‘2 za 1’ w Super-Pharm [oferta trwa do 12 października, całość do obejrzenia TU].


Za 11,99 zł otrzymujemy 2 opakowania suplementu diety, czyli w sumie 60 kapsułek miękkich, które wg informacji na opakowaniu wystarczą na 2 miesiące kuracji. Mam nadzieję, że oprócz wzmocnienia włosów zauważę również poprawę stanu skóry i paznokci. Jeśli chciałybyście poznać więcej informacji na temat Capivit total action to zajrzyjcie na stronę producenta, gdzie można pobrać ulotkę w formie PDF – KLIK. Zastanawiam się jeszcze nad zakupem Capivit z biotyną piękne paznokcie – KLIK, który również jest w promocji ‘2 za 1’ – za 9,99 zł otrzymujemy 60 kapsułek twardych = 2 miesiące kuracji. Cena kusząca, ciekawe jak z działaniem?


Oprócz kapsułek kupiłam jeszcze [2 szt. w cenie 1] świece zapachowe Samba Rio z Pachnącej Szafy – bardzo żałuję, że była dostępna tylko ta jedna wersja zapachowa, bo liczyłam na to, że znajdę Paris Paris, Orient Express lub Zanzibar, ale niestety nie było.  


Natomiast w Drogerii Natura trafiłam na szafy essence po brzegi wypełnione nowościami, ale wzięłam tylko fix&matte! transparentny puder sypki – pierwsze testy przewidziane są w ciągu najbliższych dni :)

4 komentarze:

  1. Udane zakupy :) O tabletkach Capivit czytałam słabe recenzje, że nie działają. Ale kiedyś sama brałam ten Capivit typowo na włosy i na mnie działał - byłam zadowolona. Także to bardzo indywidualna kwestia! Mam nadzieję, że Ci podpasuje :) Też chciałam kupić te świeczki w promocji, ale zapachy mnie nie powaliły i nie było już wyboru. Jestem ciekawa tego pudru z Essence - chciałam go kupić, ale boję się, że będzie bielił twarz, a tego nie chcę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam nadzieję, że ten Capivit mi podpasuje - od jutra zaczynam kurację :)
    Co do świeczek - zapach Samba Rio podoba mi się, ale przyznam, że Zanzibar jest o wiele ciekawszy - szkoda tylko, że SP w czasie promocji zazwyczaj jest słaby wybór, jeśli chodzi o różnorodność zapachów Pachnącej Szafy...
    Bielenia twarzy też trochę się obawiam, ale mam nadzieję, że nic takiego nie będzie miało miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaaaaa też chceeeeeeee ten puuuuuuder.

    Niestety mam jeszcze na wykonczeniu puder bambusowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. New Diet Taps into Pioneering Plan to Help Dieters LOSE 15 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.