Translate

niedziela, 16 października 2011

Body Club fizzing bath bomb blackberry & mango musująca kula do kąpieli jeżyna i mango – wstęp

Trzecia edycja Tajemnic urody, obowiązująca w  Biedronce od 12 do 25 października, nie urzekła mnie swoją ofertą. Jedyną rzeczą, która mnie zainteresowała, była musująca kula do kąpieli dostępna w 4 różnych wariantach zapachowych:
  • lawenda & pomarańcza
  • szampańska róża
  • jeżyna & mango
  • limonka & kawa 

Mając jednak ciągle w pamięci porażkę pod tytułem Dairy fun Milky Powder Coconut kokosowy puder do kąpieli – KLIK oraz to, że zarówno kule jak i puder mają tego samego producenta do zakupu podeszłam zachowawczo i nabyłam na razie tylko 1 z zapachów. Wybór padł na jeżynę i mango z naturalnymi olejami z pestek winogron i awokado. Kosmetyk waży 165 g i można go używać przez 12 miesięcy od chwili otwarcia. Kosztuje 3,99 zł. Instrukcja obsługi – informacja z opakowania od producenta: Musująca kula do kąpieli Body Club. Wrzuć kulę do wanny z ciepłą wodą, a Twoja kąpiel stanie się niesamowitą przygodą.


Skład kosmetyku przedstawia zdjęcie poniżej:


To na razie tyle ogólnych informacji dotyczących musującej kuli. Wieczorem zapraszam na recenzję po użyciu 'kąpieloumilacza'. Zatem do napisania :)

2 komentarze:

  1. robią furore widzę, blogerki wariuja fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam wczoraj kulę z Biedronki ale wszystkie były białe, pakowane w woreczek z kokardką w cenie 4,99zł :/
    Zapach Chocolate & Vanilla. Jutro test - zobaczymy czy coś się zmieniło...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.