Translate

środa, 12 października 2011

Hean Slim No Limit peeling masaż solankowy do ciała + październikowy Skarb

Dziś recenzja tytułowego preparatu ujędrniającego pod prysznic. Na początek kilka ogólnych informacji. Kosmetyk zamknięty jest w tubie o pojemności 200 ml. Został wyprodukowany w Polsce. Dostępny m.in. w Drogerii Natura.


Informacje od producenta oraz skład peelingu przedstawiają zdjęcia poniżej:



Masażu używam od miesiąca, 2 razy w tygodniu [zgodnie z zaleceniem na opakowaniu]. Przez ten czas zużyłam ¼ tuby – głównie na uda i pośladki. Peeling jest gęsty, zawiera bardzo dużo drobinek ścierających wielkości kryształków soli. W połączeniu z wodą prawie w ogóle się nie pieni. Dobrze rozprowadza się na skórze i łatwo spłukuje. Podoba mi się energetyczny, niebieski kolor masażu oraz jego zapach, który jest dość słodki i przyjemny. Jakiś czas temu używałam peelingu cukrowego z tej samej linii i zapach tamtego przypominał… kostkę odświeżającą do toalety – z czasem przyzwyczaiłam się do niego, ale początki były trudne ;) O obu tych kosmetykach możecie przeczytać na stronie producenta TU i TU.


Jestem bardzo zadowolona z tego, jak peeling oczyszcza, odświeża i wygładza skórę. Drobinki świetnie złuszczają i usuwają martwy naskórek. Nie zauważyłam efektu ujędrniania i poprawy elastyczności skóry, ale po zastosowaniu preparatu lepiej czuję działanie kosmetyków antycellulitowych i ujędrniających, więc obietnicę zwalczania cellulitu po części spełnia. Nawilżać nie nawilża, ale też nie wysusza i nie podrażnia. Opakowanie jest estetyczne, funkcjonalne, łatwo wycisnąć z niego odpowiednią ilość kosmetyku. Dobrym rozwiązaniem jest przezroczysta tubka, dzięki której można kontrolować, ile peelingu zostało jeszcze do wykorzystania.
Podsumowując: dobry zdzierak za niewielkie pieniądze. Warto wypróbować!

A na środowe popołudnie polecam lekturę kolejnego numeru magazynu Skarb, który możecie znaleźć w Rossmannach. 

2 komentarze:

  1. nie mialam jeszcze ciekawy produkt:)
    zapraszam do siebie i do obserwowania jesli masz ochote:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywałam go jeszcze ale możę się skuszę.. ;d
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.