Translate

poniedziałek, 3 października 2011

IsaDora Big Bold Mascara

Macie ochotę na zakup Big Bold Mascara nowego tuszu marki IsaDora? Zajrzyjcie na stronę: http://bigbold.balticcompany.pl/?utm_source=balticcompany&utm_medium=banner&utm_campaign=isadora. Możecie przeczytać tam więcej informacji na temat tego kosmetyku, pobrać kupon uprawniający do zakupu mascary z 20% rabatem, sprawdzić, w jakich sklepach dostępna jest promocja i wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest IsaDora Love Kit.

Ja mam zamiar poszukać w Internecie opinii o tym tuszu i jeśli będzie godny uwagi to z kuponem w dłoni pomaszeruję do perfumerii Douglas by go kupić ;)

2 komentarze:

  1. Ja zakupiłam, w sklepie podobał mi się efekt z testera (na rzęsach) i obecnie ten tusz czeka na swoją kolej :)

    pozdrawiam, kotogrodnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie kupiłam i raczej już nie kupię, bo zdecydowanie bardziej zależy mi na złotym Max Factor False Lash Effect i Rimmel Scandaleyes :) ale chętnie przeczytam Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.