Translate

wtorek, 4 października 2011

Nowe nabytki z drogerii Rossmann

Najnowsza oferta promocyjna drogerii Rossmann [obowiązująca od 30 września do 13 października, do obejrzenia TU] okazała się na tyle interesująca, że wczoraj wybrałam się do tego sklepu i tak oto w moim koszyku znalazły się:
  • Clean&Clear morning energy rozświetlający żel peelingujący + Clean&Clear morning energy shine control tonik do twarzy GRATIS


        • Synergen Gesichtswasser Mischhaut klarend & belebend mit Hammamelis tonik do twarzy do cery mieszanej 200 ml


          • Listerine Total Care płyn do płukania jamy ustnej + szklanka Listerine GRATIS


          • Palmolive bergamota & werbena żel pod prysznic


          • Palmolive róża damasceńska & piżmo mydło w płynie


          Kilka dni wcześniej udało mi się upolować 2 ostatnie pędzelki do aplikacji żelu do kresek z limitowanej edycji Manhattan EverQueens. Mam nadzieję, że tak jak większość blogerek będę z nich zadowolona :)


          Zakupy uważam za udane. Teraz czekam na nową ofertę Drogerii Natura ;)

          4 komentarze:

          1. no, no niezłe łowy ;)
            ja tam widziałam odżywkę z Isany w promocji, a właśnie mi się kończy wiec chyba też się wybiorę ;)

            OdpowiedzUsuń
          2. Jaką odżywkę? Napisz coś więcej :)

            OdpowiedzUsuń
          3. Moglabyś napisać coś więcej o zelu jak go poużywasz? Nigdy nie interesowalam się zelami Palmolive, a kompozycja zapachowa, która wybralas jest bardzo interesująca.
            Podejrzewam, że Pauli chodzi i te odżywki za 3,99. Uwielbiam wersję dla włosów kręconych i wczoraj znowu ja kupiłam.
            Od Listerinu jestem wręcz uzależniona :D. Według mnie lepsza jest wersja wybielajaca. Dzięki niej zęby faktycznie są jaśniejsze.

            OdpowiedzUsuń
          4. Jasne, że napiszę coś więcej o żelu Palmolive, ale pewnie będzie to dopiero za jakiś czas, bo najpierw muszę zużyć te już otwarte ;) Z tej serii Palmolive żelu jeszcze nie miałam, ale bardzo lubiłam używać z serii Aromatherapy Absolute Relax [fioletowy] i Sensual [czerwony]. Co do Listerine - to moja pierwsza butelka, ale już jestem z niego zadowolona. Wcześniej używałam płynów Colgate i porównując do tego to gorzej wypadają ;)

            OdpowiedzUsuń

          Zapraszam do komentowania postów :)
          Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
          ---------------------------------------------------------------------------------
          KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.