Translate

poniedziałek, 24 października 2011

Powrót do przeszłości, czyli historyczne wycieczki do edycji limitowanych essence: 50’s fever

Jedną z limitowanych edycji kosmetyków essence, która pojawiła się w Polsce, była 50’s fever. Można było w niej znaleźć:
  • pomadkę
  • lakier do paznokci
  • podwójny róż
  • pędzelek do różu
  • eyeliner w kredce
  • cień do oczu
  • projektanta brwi
  • szablon do brwi
Jak tylko w Internecie pojawiła się zapowiedź tej serii wiedziałam, że róż będzie mój. Do kompletu dokupiłam pędzelek.


Róż dostępny był w tylko 1 odcieniu 01 love me tender. Zamknięty jest w estetycznym, solidnym opakowaniu o pojemności 8 g. Składa się z 2 części: matowej i lśniącej z drobinkami. 


Co mnie w tym kosmetyku urzekło? Chłodny odcień różu, który daje świetny efekt. Policzki są podkreślone, cera wygląda świeżo i promiennie. 


Łatwo nabiera się go na pędzel, ale przy okazji kruszy się przez co jest mniej wydajny. Nie zapycha i nie uczula. Jeśli chodzi o trwałość to niestety, ale jest przeciętna – w ciągu dnia wymagane są poprawki.


Pędzelek, mimo że kupiony do kompletu do różu, nie był jeszcze ani razu przeze mnie użyty, więc nie wiem, czy sprawdza się w swoim zadaniu. Całkowita długość pędzelka to ok. 11,5 cm, z czego długość włosia to 3,5 cm. Jest dość gęsty, bardzo delikatny i mięciutki w dotyku, zapakowany w plastikowe etui.



Podsumowując: podwójny róż 50’s fever uważam za bardzo udany produkt i nie żałuję wydanych na niego pieniędzy. A pędzelek? Pędzelek musi jeszcze poczekać na swój debiut ;)

3 komentarze:

  1. ładny ten róż choc nie uzywam, pędzelek super

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygował mnie ten pędzelek! Szukam czegoś właśnie do różu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.