Translate

piątek, 21 października 2011

Purple glitter eyeliner by H&M

W lipcu lub sierpniu – w tej chwili już dokładnie nie pamiętam kiedy – w mojej ulubionej [?] sieciówce znalazłam zupełnie przypadkiem [bo wśród gumek i opasek do włosów] purpurowy błyszczący/brokatowy eyeliner w jakże sympatycznej wyprzedażowej cenie 5 złotych [cena regularna 14,99 zł]. 



Kosmetyk zamknięty jest w opakowaniu kształtem przypominającym klepsydrę, ma pojemność 7 ml, można go używać przez 6 miesięcy od chwili otwarcia, został wyprodukowany w Niemczech. Pędzelek eyelinera jest cieniutki – łatwo można nim narysować zarówno cienką jak i grubszą kreskę. 


Baza, w której zatopiono brokat, jest właściwie przezroczysta z lekką domieszką fioletu, natomiast drobinki mienią się na fioletowo, purpurowo, niebiesko, turkusowo oraz srebrno. Eyeliner nałożony solo na powiekę niestety nie powala na kolana. Wypróbowałam więc opcję zrobienia brokatowej kreski na czarnej kredce [z innymi kolorami nie kombinowałam] i tu efekt podoba mi się zdecydowanie bardziej. Niestety, ale ani dzisiejsze światło zewnętrzne, ani aparat nie chciały ze mną współpracować i zdjęcia są ciemne, słabej jakości i w ogóle nie oddają efektu, jaki ten eyeliner może stworzyć :(


Z plusów mojego nabytku mogę wymienić to, że szybko zasycha na powiece, ale nałożony w zbyt dużej ilości pod koniec dnia zaczyna odpadać drobnymi płatkami razem z kredką. Mimo że nie używam go często to zauważyłam, że jest niewydajny – w tej chwili zostało ok. ½ pojemności. Minusem jest również to, że zasycha w opakowaniu – nadal mogę bez problemu rysować kreski, ale konsystencja nie jest już taka jak na początku. Podejrzewam, że będę miała problem z wydostaniem końcówki produktu z opakowania. Myślę, że jak na wyprzedażową cenę purple glitter eyeliner jest w porządku, natomiast regularna jest trochę za wysoka jak na jakość, którą otrzymujemy.

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.