Translate

poniedziałek, 3 października 2011

Żegnaj wrześniu, czyli czas na kolejne podsumowanie

Dziś trochę spóźnione, bo jeszcze wrześniowe podsumowanie zużytych przeze mnie w tym miesiącu kosmetyków:
  • Timotei Brazilian Rhythm żel pod prysznic 250 ml [brak zdjęcia]
  • Celia mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu KOLAGEN + świetlik 200 ml
  • Cleanic Natural Beauty Pure Effect Soft Touch płatki kosmetyczne 120 szt.
  • Isana wiosenny żel pod prysznic melon i mięta nawodna [limitowana edycja] 300 ml
  • Delia Dermo System micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu 210 ml


Niewiele tego, ale cieszę się, że sumiennie do samego końca zużyłam każdy z wymienionych kosmetyków. Wkrótce postaram się stworzyć notatkę o płynie micelarnym Delia. O żelach pod prysznic nie będę pisać, ponieważ Isana to limitowana edycja, w tej chwili pewnie już nie do zdobycia w drogeriach Rossmann, natomiast Timotei pochodzi z zestawu dostępnego w Biedronce w czasie 2 edycji Tajemnic urody – nie wiem, czy można je znaleźć w innych sklepach. Przy okazji podzielę się z Wami informacją, że od 12 października obowiązywać będzie kolejna kosmetyczna oferta w Biedronce. Ciekawe, co tym razem będzie można ciekawego znaleźć ;)

2 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam ten żel to od razu kupiłam dwie butelki. Strasznie sztuczny ten arbuz, ale ważne, że arbuz. Jest jeszcze dostępny. Wczoraj widziałam parę opakowań.
    Jest coś ciekawego w folderze z Biedronki? Uwielbiam te promocje, a na stronie jeszcze nie można jej zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam 2 opakowania tego żelu arbuz-mięta - fajny, ale nie na tyle, by się nim jakoś szczególnie zachwycać ;) Folder z Biedronki jest już dostępny w formie papierowej i niestety tak jak ostatnim razem było kilka rzeczy godnych uwagi tak teraz nie wybrałam zupełnie nic :|

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.