Translate

niedziela, 13 listopada 2011

Krótko i węzłowato

Moje ostatnie zakupy z H&M i drogerii Rossmann:
  • H&M Vanilla Kiss Body Splash


  • lakiery do paznokci z limitowanych trend edycji Wibo Modowe Wariacje: Crockodile Skin 4 Mystery Girl [bordowy] i So Matte [zielony] + ulotka





  • Original Source Lime żel pod prysznic – w poprzedniej promocji w Drogerii Rossmann kosztował 6,99 zł, w obecnej – przy zakupie żelu pod prysznic, płynu do kąpieli [9,99 zł] bądź mydła w płynie [7,99 zł] Original Source drugi produkt otrzymasz gratis – cała oferta do obejrzenia TU


Jutro postaram się dodać bardziej rzeczową notatkę. Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Czyżby do zakupu mgiełki skusiło Cię opakowanie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten pierwszy kosmetyk to płyn do kąpieli/balsam/żel?
    Piękne ma opakowanie.. a mam do tego słabość.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. @Mademoiselle Chaos, bardziej zapach - uwielbiam wanilię ;) A opakowanie - może trochę kiczowate - chodzi mi o ten tiul - ale też mi się podoba :p

    @Mallene, to jest mgiełka do ciała. Dostępna jest jeszcze 1 wersja zapachowa - Berry Love :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nieba mi spadłaś. Ostatnio macałam tę mgiełkę i chciałam ją kupić. Mam w związku z tym pytanie do ciebie: jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  5. @zoila, trwałość określiłabym jako standardową jak na mgiełki do ciała - u mnie jest to ok. 2 godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nieee, muszę mieć tą mgiełkę!! chociażby przez wzgląd na opakowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Are you monetizing your premium shared links?
    Did you know that ShareCash will pay you an average of $500 per 1,000 unlocks?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.