Translate

środa, 16 listopada 2011

Delia Dermo System micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu

Micele opanowały rynek kosmetyczny. Dziś prawie każda firma kosmetyczna ma w swojej ofercie tego rodzaju produkt. Na płyn micelarny Delia trafiłam w Drogerii Natura, a ponieważ był w promocyjnej cenie [niecałe 5 zł] nie zastanawiałam się długo nad zakupem. I tu niestety pośpiech i wcześniejsze niezapoznanie się z opiniami w Internecie okazały się złym krokiem, ponieważ kosmetyk bardzo mnie rozczarował. Ale zacznę od początku, czyli od podstawowych informacji na temat produktu. Płyn zamknięty jest w opakowaniu o pojemności 210 ml z zakrętką.


Informacje od producenta oraz skład możecie sprawdzić na zdjęciach poniżej :



Od pierwszego użycia ten płyn nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Po pierwsze – po nałożeniu go na płatek zaczęła tworzyć się pianka, która pozostawała również na skórze i tworzyła klejącą warstwę. O uczuciu świeżości można zapomnieć. W demakijażu oczu płyn również się nie sprawdził, bo nie dość, że po przemyciu skóry wokół nich powodował pieczenie i podrażnienie to jeszcze bardzo trudno zmywał makijaż – pozbycie się tuszu do rzęs to dopiero był wyczyn, który wymagał nagimnastykowania się i stosu płatków…

Z plusów wymienię jedynie to, że płyn nie wysusza skóry, ale też jej nie nawilża; ma neutralny zapach, jest bardzo wydajny i tani. Niestety to dla mnie zdecydowanie za mało by wrócić po ten produkt do sklepu i zaopatrzyć się w kolejne opakowanie. Nie polecam.

5 komentarzy:

  1. Będę się wystrzegała, skoro ze zmywaniem u niego kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś, ale chyba nic specjalnego się z nim nie działo, skoro nie pamiętam jak było u niego z demakijażem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam ten płyn i zgadzam się z zarzutami o pienienie i zostawianie nieprzyjemnego tłustego filmu na twarzy.
    Jednak u mnie ze zmywaniem makijażu radził sobie całkiem nieźle i raczej nie podrażniał oczu. Ale to oczywiście pewnie kwestia i używanych kosmetyków i tego, że każdy ma inną skórę.
    Raczej i tak nie kupię go ponownie, czekam aż się skończy i chyba wreszcie wypróbuję ten micel z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO PRZYDATNA DLA MNIE RECENZJA.ZASTANAWIAŁAM SIĘ NAD ZAKUPEM TEGO PRODUKTU I JUZ WIEM,ZE GO NIE KUPIE.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.