Translate

poniedziałek, 14 listopada 2011

'Poczytaj mi, mamo'

Pamiętacie z czasów dzieciństwa serię wydawniczą 'Poczytaj mi, mamo'? Ja pamiętam ją doskonale :) Osobą, która od małego zaszczepiła we mnie i mojej S. miłość do czytania jest nasza Mama. Odkąd pamiętam Mama zawsze kupowała nam dużo książek – najpierw czytała je nam sama, a gdy tylko i my nauczyłyśmy się czytać to z wielką przyjemnością robiłyśmy to same – czasem nawet kosztem nieodrobionych lekcji, prawda S.? ;)

Będąc ostatnio w empiku natknęłam się na wydaną w dwóch księgach [nie ukrywam, że liczę na więcej] kolekcję bajek, które przez lata ukazywały się w serii 'Poczytaj mi, mamo'. Zachowana w nich została oryginalna szata graficzna, ilustracje, dzięki czemu z każdą kolejną stroną możemy wrócić do magicznych chwil z naszego dzieciństwa. Będąc osobą sentymentalną zachowałam sobie na pamiątkę moje książeczki – po wizycie w empiku wyciągnęłam je nawet z szafki i przeglądałam z łezką w oku. Niektórym brakuje okładek, innym kilku stron, a jeszcze inne służyły mi kiedyś jako paleta do mieszania farb…, dlatego postanowiłam, że kupię obie księgi, które będą wspaniałym uzupełnieniem mojej biblioteczki. 

Cieszę, że się, że Wydawnictwo Nasza Księgarnia miało tak rewelacyjny pomysł, by z okazji swoich dziewięćdziesiątych urodzin wydać kolekcję 'Poczytaj mi, mamo'. Jeśli jesteście zainteresowani tym wydaniem zapraszam do odwiedzenia strony: http://www.nk.com.pl/ - ja właśnie tam złożę swoje zamówienie, ponieważ ceny [łącznie z kosztami przesyłki] są dużo bardziej atrakcyjne niż w księgarniach stacjonarnych lub on-line. Polecam!

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.