Translate

wtorek, 20 grudnia 2011

Avanti + karta podarunkowa H&M = zakupy

Pamiętacie o akcji Avanti z kartami podarunkowym H&M, która rozpoczęła się 15 grudnia a kończy 23 grudnia? Jeśli nie to dla przypomnienia możecie zerknąć TU. Pierwszego dnia obowiązywania akcji pojechałam do wspomnianej sieciówki, aby wykorzystać środki zgromadzone na aż 1 karcie [chyba byłam jedną z nielicznych osób, które nie miały ich 10, 20 czy 30 sztuk] i tak jak się spodziewałam nic ciekawego z ubrań nie wpadło mi w oko. Starzeję się, czy co? ;) Wykorzystałam jedynie okazję, że akcja z kartami zbiegła się w czasie z wyprzedażami i tak oto plastik o wartości 20 PLN przeznaczyłam na: brelok z kłódką, kluczykiem, kokardką i trzema bursztynowymi oczkami 10 PLN [pierwsza cena: 19,90 PLN] oraz saszetkę w kolorze pudrowego różu 10 PLN [pierwsza cena: 19,90 PLN], do której będę chować mój aparat. Ot i całe zakupy w H&M – zaszalałam, prawda? ;)

7 komentarzy:

  1. Też kupiłam tylko 1 Avanti :D. Ładna ta saszetka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za późno dowiedziałam się o Avanti (akurat na Twoim blogu ;*) i udało mi się kupić tylko dwa.
    Tak czy tak zaszalałam w H&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam 5, ale ledwo je wykorzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko zwięźle i na temat! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie wiedziałam o tych kartach! :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.