Translate

wtorek, 6 grudnia 2011

Ho ho ho! Czy są tu grzeczne dzieci?

Oczywiście, że tak! Wczesnym rankiem był u mnie św. Mikołaj i w moich pięknie wyczyszczonych butach zostawił mi podarunek :) Chcecie wiedzieć co takiego dostałam? Zaraz Wam powiem :) Otóż w Mikołajkowym prezencie otrzymałam Schwarzkopf 3 Weather Taft Heidi’s Heat Styles Heat Protection Spray Up To 220°C a po polsku spray do stylizacji – chroniący przed wysoką temperaturą do 220°C.


Oprócz tego w butach znalazłam 2 woski w kształcie tarty Yankee Candle: Baby Powder oraz Christmas Cookie, o których marzyłam od jakiegoś czasu. 

 
Dziękuję Mikołaju za pamięć i rewelacyjny prezent :*

A Was odwiedził dziś św. Mikołaj? Pochwalcie się swoimi podarkami :)

10 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze nie był:( możliwe że byłam niegrzeczna...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu niegrzeczna ;) Pewnie jeszcze odwiedza inne dzieci, a potem trafi do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam kuferek z cieniami do oczu, błyszczykami, tuszami :)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. @Monika, bardzo fajny prezent - też bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wosk o zapachu pudru dla dzieci? A to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @zoila, a wiesz, jak super pachnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że taft ma spray termoochronny! Jak go przetestujesz to zamawiam recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Malinowy Kuferku, na razie użyłam tego sprayu tylko raz, więc niewiele mogę jeszcze o nim powiedzieć, ale na recenzję w przyszłości możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baby Powder to jeden z moich ulubionych zapachów. Bardzo uspokajający. Christmas Cookie słodki, ale nie udało mi się go kupić na zeszłoroczne święta :-( Może za rok się uda.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.