Translate

sobota, 31 grudnia 2011

Kalendarz na rok 2012

Nie wiem, jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie życia bez osobistego kalendarza. Jest to mój planner, organizer, notatnik, dziennik i trochę pamiętnik – wszystko w jednym. Zapisuję w nim zadania do wykonania, urodziny bliskich i znajomych, promocje z ulubionych drogerii, ciekawe wydarzenia kulturalne w moim mieście i wiele, wiele innych spraw. Potrzebuję zatem dużo miejsca na zapiski. Co prawda w grudniu kupiłam miesięcznik Twój Styl z dołączonym kieszonkowym kalendarzykiem, ale będzie mi on służył jako notesik. Natomiast rolę głównego kalendarza osobistego będzie pełnił ten zakupiony wczoraj w Biedronce.


Mój jest ten w jasnej okładce z jeleniami. Ma format B5 – jest więc dość spory. Całość jest solidnie wykonana, w twardej oprawie, wewnątrz jest bardzo dużo miejsca na notatki, do tego są 2 tasiemki do zaznaczania konkretnego dnia/miejsca. Cena tego kalendarza to 9,99 zł. Do wyboru były także inne formaty, różne kolory i faktury okładek – niektóre z nich można zobaczyć na stronie Biedronki.


Myślę, że za tę cenę warto się skusić :)

4 komentarze:

  1. Chciałam kupić ten w jelenie, ale potrzebuję kalendarze do torebki, a ten stanowczo za cieżki był

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie kupuję takich dużych, w tamtym roku miałam z piwa, świetny z grubą miękka okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, formatowo jest dość duży i wagowo ciężki, ale gdyby mi to nie odpowiadało to bym go nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też notuję wszystko w kalendarzu. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.