Translate

piątek, 16 grudnia 2011

Kate Moss Lipstick Collection Rimmel Lasting Finish by Kate

Po wczorajszym wpisie na blogu em o nowościach Isany, które można znaleźć tylko w drogeriach Rossmann, wybrałam się dziś na małe zakupy. Co prawda na miodowo-migdałowym żelu pod prysznic nie zależało mi w ogóle [ostatnio nie lubimy się z żelami tej marki], ale liczyłam na zakup peelingu o zapachu białej czekolady i wanilii. Niestety do moich Rossmannów nie dotarł jeszcze ani jeden ani drugi produkt. Znalazłam natomiast Isana Winter Seife Kaminzauber mydło zimowe czar kominka z limitowanej edycji. Kosmetyk ma pojemność 500 ml, kosztuje tylko 4,39 zł i przepięknie pachnie zimowymi przyprawami i aromatycznymi owocami ♥ Dziś będzie miało swój debiut na łazienkowej półce, więc za jakiś czas spodziewajcie się recenzji ;)


Niepocieszona faktem iż nie ma jeszcze peelingu Isana oraz w Drogerii Natura nie ma lakierów nawierzchniowych essence - zastanawiam się między 02 circus confetti a 03 hello holo - KTÓRY WYBRAĆ? POMÓŻCIE! - postanowiłam rozejrzeć się za pomadkami Rimmel Lasting Finish z kolekcji Kate Moss, które jakiś czas temu widziałam na angielskiej stronie tej marki.

I jakież było moje pozytywne zaskoczenie, gdy okazało się, że:
  • w Rossmannie pomadki są w promocyjnej cenie 12,96 zł, ale nie ma testerów
  • w Naturze także są w niższej cenie 12,99 i są testery.
Szminki są dostępne w 7 odcieniach - nie wiem, czy link będzie się poprawnie otwierał, ale wklejam - TU można obejrzeć kolory. Mają eleganckie, czarne, matowe opakowanie z czerwonym napisem Kate i serduszkiem. Wyprodukowane zostały w Anglii, od chwili otwarcia mają 30-miesięczny termin przydatności. Wybrałam odcień 02 - jutro postaram się zrobić zdjęcie z uchwyconym kolorem pomadki, bo dziś nie było już dobrego światła, dlatego fotki są takiej a nie innej jakości.



Po przetestowaniu w Drogerii Natura Rimmel Lasting Finish by Kate zapowiada się bardzo, bardzo zachęcająco - mam nadzieję, że na moich ustach będzie prezentowała się równie świetnie :)

14 komentarzy:

  1. Muszę się kopnąć po to mydło

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, pachnie naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na zdjęcia szminki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. @Makeupkama, tak jak pisałam - będą jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w moim Rossmannie dzisiaj nie było tego mydełka (a chcialam kupic) ale za to był peeling (kupiłam). Peeling powiem Ci, że ma zapach niby ładny ale zalatuje chemią. Ale po takim szybkim prowizorycznym peelinmgu dłoni dla wyprobowania:D po spłukaniu dość przyjemny zapaach sie utrzymywał:) Mydełko muszę miec!

    OdpowiedzUsuń
  6. @kleopatre, ja za to muszę mieć peeling! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę mieć tą szminkę :D chcę do sklepu xD

    OdpowiedzUsuń
  8. @Asqua, a wiesz już, który z odcieni chcesz mieć? Ja od początku zakładałam, że będzie to róż - wahałam się między 02 a 05, a teraz kuszą mnie jeszcze cieliste kolory - może jeszcze któryś z nich dokupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam dzisiaj czekoladowy peeling, za to po świątecznych mydełkach została pusta półka. widocznie nie można mieć wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @sia, u mnie to mydełko było tylko w jednym z Rossmannów, w dwóch innych nie widziałam ani 1 szt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te mydło zapowiada się cudowanie, uwielbiam takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąchałam to mydełko, mmm, już wpakowałam do koszyka, ale w porę opamiętałam się, że przecież nie jest mi potrzebne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Mallene, prawda, że mydełko pięknie pachnie? :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.