Translate

środa, 7 grudnia 2011

L’Oreal Paris Elseve Volume Collagene szampon i odżywka

Dziś kolejna recenzja na życzenie – tym razem dla blogerek zoila oraz MintElegance :) Recenzowane będą: szampon i odżywka L’Oreal Paris Elseve Volume Collagene nadające objętość włosom cienkim, bez objętości. Zaznaczę od razu, że moje włosy nie są cienkie, ale moim zdaniem trochę brakuje im objętości. Skuszona reklamą z piękną Laetitią Castą oraz promocyjną ceną zestawu szampon 400 ml + odżywka 200 ml postanowiłam sprawdzić cóż dobrego zdziałają na mojej fryzurze.


Zacznę od oceny szamponu. Tradycyjnie pokażę najpierw informacje z opakowania od producenta oraz skład kosmetyku:



Pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę po otworzeniu butelki to bardzo przyjemny zapach szamponu, ale tu akurat zaskoczenie nie było aż tak duże, ponieważ inne produkty Elseve, których używałam w przeszłości [czerwony Color Vive, różowy Nutri-Blask, żółty Przeciw Łamaniu Się Włosów] także ładnie pachniały. Szkoda tylko, że zapach bardzo krótko utrzymuje się na włosach. Konsystencja kosmetyku zdecydowanie na plus – gęsta, bardzo dobrze się pieni. Wydajny. Spłukuje się dobrze, ale trzeba poświęcić na to chwilę. Mam jednak wrażenie, że przyspiesza przetłuszczanie się włosów oraz jest przyczyną powstania łupieżu – zazwyczaj nie mam problemu z tą przypadłością a po tym szamponie niestety pojawił się niechciany ‘gość’. Co do nadawania objętości włosom – produkt zastosowany solo, bez odżywki zupełnie nie daje takiego efektu – włosy są dobrze oczyszczone, nie plączą się, łatwo je rozczesać, ale nic więcej, czyli mam fryzurę taką jak po użyciu większości zwykłych szamponów dostępnych na rynku. Opakowanie 400 ml to był zdecydowanie zły pomysł – męczyłam się by je zużyć, ale na szczęście przyszła ta upragniona chwila i pewnego pięknego listopadowego dnia ujrzałam dno w butelce – jupi!

Informacja od producenta oraz skład odżywki:



Kosmetyk mimo że ma o połowę mniejszą objętość niż szampon, czyli 200 ml jeszcze się skończył, a cały sekret tkwi w tym, że używam go na zmianę z innymi odżywkami ;) Podobnie jak szampon przyjemnie pachnie i ma gęstą konsystencję, dzięki czemu nie spływa z włosów. Wygodnie się go aplikuje i nie ma problemów ze spłukaniem. Włosy są gładkie, przyjemnie w dotyku, łatwo się rozczesują, nie są obciążone. Nawilżenia nie zauważyłam. Czy fryzura ma zwiększoną objętość? Tak, można zauważyć taki efekt, ale jest on krótkotrwały – utrzymuje się do kilku godzin po umyciu głowy i zastosowaniu odżywki.

Podsumowując: duet pod nazwą L’Oreal Paris Elseve Volume Collagene zawiódł moje nadzieje na zwiększoną objętość włosów – ładny zapach to niestety zbyt mało bym jeszcze raz skusiła się na szampon lub odżywkę z tej serii. Jeśli chcecie to wypróbujcie, ale pamiętajcie – ostrzegałam ;)

4 komentarze:

  1. własnie jestem na etapie szukania szamponu do włosów, wiec bardzo mi sie przydała twoja opinia,
    dostałam własnie łuzpiezu po jedynm z moich szamponow, tlkyo nie wiem po którym czy z Avonu czy z Pantene, dodam ze uzywałam ich od dobrego roku nawet ponad i wczesniej nic takiego nie było...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak powoduje przetłuszczanie i łupież to ja dziękuję, mam zbyt wrażliwą skórę głowy. Szkoda, myślałam, że ten będzie mi pasował, tak jak rózowy

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ta odżywka jakoś specjalnie nie oczarowała ;) znam dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.