Translate

wtorek, 6 grudnia 2011

No to Frugo! Post 'kulinarny'

To już drugi post dzisiaj – rozszalałam się! ;) Ale od czasu do czasu można sobie pozwolić na małe notatkowe szaleństwo, prawda?

Wczoraj w POLOmarkecie zobaczyłam na półce kisiele Gellwe Słodki Kubek Frugo z kawałkami owoców w czterech kolorach/smakach:  zielone/lulo, czarne/pitahaja, różowe/grosse lucuma oraz pomarańczowe/passiflora. Pominę milczeniem fakt, że nie mam pojęcia co to za owoce: lulo lub grosse lucuma. Cena jednej saszetki to 0,99 zł. Wiem, że takie desery z paczki to nienajzdrowsze jedzenie, ale trudno… raz się żyje. Kupiłam wszystkie dostępne smaki i za kilka chwil odbędzie się konsumpcja pierwszego z nich – jeszcze nie wiem, na który kolor padnie ;)


Poza wyżej opisanym kisielami w tym samym sklepie znalazłam ciastka Jeżyki dark cherry najeżone bakaliami w czekoladzie deserowej – nie wiem, czy to nowość czy nie, ale ja widziałam i jadłam je wczoraj po raz pierwszy. Są PRZE-PYSZ-NE! Niestety nie mam zdjęcia, bo zanim zdążyłam zrobić fotkę to ciastek już nie było… om nom nom…  a opakowanie leżało w koszu. Wiem jednak, że są jeszcze 3 inne smaki Jeżyków w czekoladzie deserowej: cocoa, cafe i advocat. Mam nadzieję, że znajdę je, w którymś ze sklepów, bo mam wielką ochotę ich posmakować.

Jedliście już kisiele Frugo a może nie przepadacie za deserami z paczki?

4 komentarze:

  1. Ja kisielki toleruję tylko wtedy, gdy mój żołądek płata mi figle. A nazwy niektórych owoców faktycznie dość zagadkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie wiedzialam z ejest kisiel frugo, tez nie maja czego wymyslic..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak męczy mnie, żebym kupiła mu te kisiele, a szczególnie ten z pitahają (ma obsesje na punkcie tego owcu) i z marakują (tutaj z kolei kupuje wszystko, co jest z marakują) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Malinowy Kuferku, wczoraj zjadłam kisiel pomarańczowy/passiflora i muszę przyznać, że fajny miał smak. Dziś spróbuję kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.