Translate

czwartek, 1 grudnia 2011

Prezenty od sieciówek

W grudniowym numerze Avanti znajdziecie prezent od H&M – kartę podarunkową o wartości 20 PLN, którą można wykorzystać w dniach od 15 do 23 grudnia 2011 r. Koszt gazety to 5,50 zł. W wydaniu za 4,50 zł zniżki nie ma! Oprócz karty w środku znajdziecie również próbkę podkładu L’Oreal Paris Infallible Make-up, starter Heyah, katalog Apart Kolekcja dla Niej oraz aktualną do dziś gazetkę drogerii Rossmann.

Avanti, katalog Apart, gazetka drogerii Rossmann

karta podarunkowa H&M

próbka podkładu L’Oreal Infaillible Make-up

W perfumeriach Douglas dostępny jest drugi numer ich bezpłatnego magazynu – bez próbek, ale za to z dużą ilością pomysłów i inspiracji na kosmetyczne i zapachowe prezenty świąteczne oraz nowości, które pojawiły/pojawią się na rynku. 


Na fanapage sklepu House na portalu facebook można pobrać kupon -40% na całą kolekcję [oprócz kolekcji na licencji] – zniżka obowiązuje od 2 do 4 grudnia. Cropp dla swoich fanów również przygotował rabat a mianowicie -70% na drugą rzecz – kupon ważny od 1 [od dziś] do 4 grudnia dostępny jest na facebooku.

Korzystacie z takich form promocji, jakie oferują sieciówki? Ja bardzo często – jutro wybieram się na zakupy ;)

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam o kuponie do H&M- muszę kupić Avanti.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo świetnie, muszę kupić. Ja staram się korzystać kiedy się da:) Ostatnio udało mi się też bilety do kina za darmo zdobyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam to avanti, trzy numery :) Kupony na pewno się przydadzą, bo 15 grudnia zaczyna się zimowa wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Malinowy Kuferek , ja mam tylko 1 kartę i nawet jeśli nie kupię nic z ubrań [bo ostatnio w H&M nic nie przykuło mojej uwagi] to przeznaczę ją na coś z biżu albo kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.