Translate

czwartek, 29 grudnia 2011

Prezenty świąteczne

Zainspirowana wpisami na innych blogach postanowiłam również pochwalić się moimi świątecznymi prezentami, a przynajmniej ich kosmetyczną częścią, która jak się okazuje jest zdecydowanie mniejsza od pozostałych, bo liczy tylko 2 rzeczy. Nie oznacza to jednak, że liczyłam na więcej. Wręcz przeciwnie – sprawiły mi one taką samą wielką radość, jak pozostałe podarunki. 


Pod choinką znalazłam:
  • L’biotica Biovax Latte Intensywnie regenerująca maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne, witaminy A + E serum wzmacniające [saszetka 1,5 ml] oraz termocap czepek wzmacniający regenerację włosów, które będą wspaniałym uzupełnieniem dla L’biotica Biovax Latte Intensywnie regenerujący szampon odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne, o którym pisałam w TEJ notce 


    • Rihanna Reb’l fleur by Rihanna eau de parfum spray vaporisateur 30 ml – perfumy, które ‘chodziły’ za mną od pewnego czasu 


      • oraz słodycze – te pokazane na zdjęciu to tylko skromna końcówka tego co było na początku.


        Reszty niekosmetycznych prezentów pokazywać nie będę, ale mogę zdradzić, że znalazły się wśród nich m.in. kolekcja DVD z ulubionymi filmami, płyta z muzyką, likier kokosowy na bazie rumu, akcesoria i dodatki oraz pieniądze. Śmiało mogę stwierdzić, że św. Mikołaj doskonale wie, o czym marzą grzeczne dziewczynki :)

        4 komentarze:

        1. Czekolada Lindt jest pyszna. Muszę powąchać ten zapach Rihanny

          OdpowiedzUsuń
        2. Ta maska jest jedną z moich "naj" :)
          Co do słodkości to i tak Ci sporo zostało jak na końcówkę ;D

          OdpowiedzUsuń
        3. Mam w planach włąsnie tą maskę ;)

          Pozdrawiam ! ;)

          OdpowiedzUsuń

        Zapraszam do komentowania postów :)
        Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
        ---------------------------------------------------------------------------------
        KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.