Translate

sobota, 17 grudnia 2011

Raz jeszcze Kate Moss Lipstick Collection Rimmel Lasting Finish by Kate 02 + Skarb

Zgodnie z wczorajszą obietnicą wklejam zdjęcia mojej nowej pomadki Rimmel Lasting Finish by Kate 02. Nie wiem, ile razy próbowałam uchwycić kolor tej szminki… W użyciu były 2 aparaty – moja cyfrówka i lustrzanka TŻ i jaki jest tego efekt? Niestety niezadawalający. Dzisiejsze światło jest koszmarne. Przez godzinę zrobiliśmy kilkadziesiąt zdjęć i może na 2 lub 3 widać rzeczywisty kolor Rimmel Lasting Finish by Kate :( Wkleję to co wyszło najlepiej, ale nie spodziewajcie się zbyt wiele... Podmieniłam też wczorajsze fotki na trochę jaśniejsze i wyraźniejsze.




Zapomniałam wczoraj napisać, że w Rossmannie dostępny jest grudniowy numer Skarbu. Jeśli jeszcze macie możliwość znalezienia go u siebie to zachęcam – w środku oprócz ciekawych, świątecznych artykułów znajdziecie również próbkę Eveline bioHyaluron 4D skoncentrowany krem na dzień i na noc – ja akurat z niego nie skorzystam, bo jest przeznaczony dla cery w wieku 40+, ale Mama chętnie przetestuje. Oprócz Eveline dołączono także saszetkę z kremem Garnier Ultra Lift krem przeciwzmarszczkowo-ujędrniający na dzień, który również powędruje do Mamy. Na ostatniej stronie tradycyjnie krzyżówka, której rozwiązanie wyślę jak co miesiąc z nadzieją, że wygram jedną z nagród. Na razie kończyło się jedynie na nadziei, bo jeszcze ani razu nie poszczęściło mi się w tym konkursie.




 Uciekam do świątecznych porządków a Wam życzę udanego sobotniego popołudnia :*

9 komentarzy:

  1. swietny odcień, tez mam skarb i te próbki

    OdpowiedzUsuń
  2. Łomatko chcęęęęęęęęęęęęęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudny kolor tej pomadki!

    U mnie w Rossmanie Skarb albo w ogóle się nie pojawia, albo znika w szybkim tempie..:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pomadki też bardzo mi się podoba, ale muszę nauczyć się go nosić na moich ustach, bo jeszcze nie miałam takiego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pink Caster Sugar - cień Kobo kosztował 13.99zł

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.