Translate

czwartek, 12 stycznia 2012

Alicja w Krainie Czarów Alice in Wonderland

Od dziś w sprzedaży dostępne jest lutowe wydanie magazynu Twój Styl z dodatkiem w postaci filmu T. Burtona Alicja w Krainie Czarów Alice in Wonderland [pisałam o nim TU]. Cena gazety z filmem na DVD to 11,99 zł. Wewnątrz dołączono próbkę Nivea Regenerujący balsam do ciała SOS skóra bardzo sucha. Na temat atrakcyjności artykułów nie wypowiem się – nie zdążyłam jeszcze przejrzeć TS.


Dla snow oraz wszystkich innych zainteresowanych wczorajszy post uzupełniłam o skład L’Oreal Paris Elseve Total Repair 5 Instant Miracle Natychmiastowa Moc – Kuracja Regenerująca włosy zniszczone. Wczoraj użyłam tego kosmetyku po raz pierwszy i mogę napisać, że ma piękny zapach, włosy po zastosowaniu są miękkie i gładkie w dotyku. Na pełną recenzję zapraszam za jakiś czas.

3 komentarze:

  1. Może kupię, nie widziałam tego filmu w całości

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na półeczce film już sobie stoi od paru miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swój "Twój Styl" jeszcze czekam ;(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.