Translate

środa, 4 stycznia 2012

Czasoumilacze

Dzisiejsze popołudnie zapowiada się wyjątkowo leniwie. Postanowiłam, że spędzę je na lekturze styczniowego numeru czasopisma Twój Styl, który już od 2 tygodni leży na półce i czeka aż po niego sięgnę.


Zaparzę sobie kubek gorącej kawy Inka Korzenna, która pachnie i smakuje świątecznymi przyprawami [kardamon, imbir i goździki, cynamon] lub czekolady z pomarańczą Delecta, owinę się cieplutkim i puchatym kocem, który dostałam od św. Mikołaja i będę czytać :)



Przy okazji dzisiejszego wpisu pokażę Wam kieszonkowy kalendarzyk na 2012 rok, który dołączony był do Twojego Stylu – wspomniałam o nim TU 



W lutowym numerze TS znajdziecie oscarowy hit Disneya na DVD, czyli Alicję w Krainie Czarów Alice in Wonderland w reżyserii Tima Burtona, z Johnnym Deppem i Heleną Bonham Carter w rolach głównych. Burton to jeden z moich ulubionych reżyserów, a Depp i Bonham Carter – ulubieni aktorzy, więc płyta z filmem musi być moja – tym bardziej, że Alicję w Krainie Czarów 3D oglądałam w kinie i bardzo mi się podobała. Twój Styl z dodatkiem dostępny będzie w sprzedaży od 12 stycznia. Niestety, nie znam ceny wydania.


Zmykam do czytania, a Wam życzę miłego popołudnia :)

1 komentarz:

  1. Też mam ten kalendarzyk, ale w wersji czerwonej:) http://ilusive-ilusive.blogspot.com/2011/12/kalendarz-na-nowy-rok-doaczony-do.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.