Translate

poniedziałek, 2 stycznia 2012

essence crystalliced

Krótko i na temat. W Drogeriach Natura dostępna jest nowa edycja limitowana essence - crystalliced. Od chwili pojawienia się zapowiedzi, a potem swatches tej serii w Internecie wiedziałam, że rozświetlacz w płynie będzie mój. Korzystając z okazji, że ceny w systemie są niższe niż te, które są pokazane na standzie z limitką w szafie, kupiłam:
  • liquid highlighter rozświetlacz w płynie/rozświetlający fluid na twarz i dekolt - 2 szt.- obecna cena w systemie 8,69 zł, cena na standzie 10,99 zł
  • lipgloss błyszczyk 02 diamond dust - obecna cena w systemie 5,99 zł, cena na standzie 7,49 zł



    W ciągu najbliższych dni postaram się pokazać efekt, jaki daje rozświetlacz. Błyszczyk trafił już w ręce mojej S., więc swatches tego kosmetyku nie będzie. Warto skorzystać z okazji i kupić kosmetyki z edycji limitowanej crystalliced w niższych cenach, bo prawdopodobnie zostaną one wkrótce zmienione ;)

    3 komentarze:

    1. Taaa warto. Fajnie byłoby gdybym miałą jak kupić :/

      OdpowiedzUsuń
    2. ciekawe czy jak będę w środę w Naturze to się jeszcze załapię :) bo rozświetlacz mnie urzekł :)

      OdpowiedzUsuń
    3. @niemenka88, trzymam kciuki, aby udało Ci się kupić rozświetlacz :)

      OdpowiedzUsuń

    Zapraszam do komentowania postów :)
    Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
    ---------------------------------------------------------------------------------
    KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.