Translate

wtorek, 10 stycznia 2012

Marion Termoochrona Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury suszarka & prostownica

W październiku 2011 r. jeden z wpisów na blogu poświęciłam Marion Natura Silk Jedwabnej Kuracji. Dziś chcę pokazać kolejny produkt Marion – tym razem z serii Termoochrona, w skład której wchodzą:
  • Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury 30 ml
  • Mleczko chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury 150 ml
  • Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury 150 ml
  • Spray dodający włosom objętości 150 ml
Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury kupiłam w Drogerii Aster i szczerze mówiąc nie wiem, gdzie jeszcze można je zdobyć. Niestety, zupełnie wyleciało mi z głowy, ile kosztowało. Wiem tylko, że było w promocji.


Informacja od producenta – opis pochodzi z opakowania produktu:

Serum stworzone specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła tworzy na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze i bardziej elastyczne.
- włosy są nawilżone i wygładzone
- nadaje im miękkości i aksamitny połysk
- zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów

Skład: Cyklopentasiloxane (And) Dimethiconol, Cyclomethicone, Amodimethicone, Isohexadecane (And) Polyisobutane, Aqua (And) Sodium Laneth-40 Maleate/Styrene Sulfonate Copolymer, Parfum, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin

Nie używam ani suszarki ani lokówki, jedynie prostownicę, więc moja recenzja będzie dotyczyć tylko tego jak serum sprawuje się przy prostowaniu włosów. Sposób użycia, który rekomenduje producent to:

Suszenie i lokowanie – niewielką ilość serum rozprowadzić na wilgotnych włosach przed suszeniem i lokowaniem. Nie spłukiwać!

Prostowanie – rozprowadzić na suche włosy, następnie użyć prostownicy.

Kosmetyk świetnie sprawdza się w swojej roli – jestem bardzo zadowolona z tego, jak chroni moje włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Prostowanie jest łatwe, szybkie i przyjemne. Włosynawilżone, wygładzone, sypkie i błyszczące. Nie puszą się i nie elektryzują. Serum nie obciąża ich, ale pod warunkiem, że nie nałożymy go tuż przy skórze głowy.


Tak jak w przypadku Marion Natura Silk Jedwabnej Kuracji rewelacyjnym rozwiązaniem jest pompka, dzięki serum dozuje się wyjątkowo łatwo i przyjemnie. Zapach nie należy do moich ulubionych [trochę mdły, mydlany], ale nie utrzymuje się długo na włosach, więc tu nie ma problemu. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Mam średniej długości włosy i dwa wyciśnięcia pompki w zupełności wystarczają. Warto również wspomnieć, że Marion Termoochrona Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury zdobyło tytuł Qltowy Kosmetyk 2010 – nagroda magazynu Kosmetyki. Polecam! Polski produkt o świetnej jakości w niskiej cenie!

6 komentarzy:

  1. Myślę, że znalazłabym sobie coś dla siebie z tej oferty :)

    Zapraszam także do siebie na mój nowy blog: http://kabeblog.blox.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie byłam jego ciekawa i tera wiem że sobie kupie:))
    Pomocna recenzja:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo konkretna recenzja, super mi się czytało :) Jako stale prostująca włosy ponownie czuję się kuszona ;P Choć za mną chodzi wypróbowanie cementu, lub nektaru termicznego Kerastase...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, naprawdę szczerze polecam to serum :)

    @snow, cement i nektar termiczny goszczą na mojej długiej liście zakupowej, która niestety ciągle się jeszcze powiększa - głównie przez kuszenie blogerek. Muszę jednak poczekać na większy przypływ gotówki by móc sobie na cement pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, teraz trochę żałuję że od razu go nie wziełam jak kupowałam mgiełkę!
    Ale napewno wypróbuję w przyszłości :)
    A jeszcze jest chyba z MArion seria z olejkiem arganowym i też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.