Translate

piątek, 6 stycznia 2012

Sensique Fantasy Glitter lakier do paznokci 210 Confetti

Od 27 grudnia 2011 r. w sieci Drogerii Natura dostępna jest nowa seria lakierów z brokatem Sensique Fantasy Glitter a w niej 8 kolorów:
  • 208 Green Garland 
  • 209 First Star 
  • 210 Confetti 
  • 211 Fireworks 
  • 212 Pink Frosting 
  • 213 Frozen Berries 
  • 214 Gold Ribbon 
  • 215 Gingerbread Glace
                Lakiery mają pojemność 7 ml. Kosztują 5,49 zł. Zdecydowałam się na zakup 210 Confetti. Żelkowa baza tego lakieru jest w niebieskim kolorze. Zatopiono w niej dużą ilość drobnego holograficznego brokatu, który przepięknie mieni się w sztucznym świetle. Opakowanie standardowe dla lakierów marki Sensique. Z naklejki na zakrętce starły się już napisy i nie wiem, jaki jest termin przydatności kosmetyku.

                Sensique Fantasy Glitter 210 Confetti

                2 warstwy wystarczą, aby w pełni pokryć płytkę paznokcia. Konsystencja lakieru jest dość gęsta, a pędzelek wygodny w użyciu. 210 Confetti szybko wysycha, ale jest chropowaty w dotyku – jednak mi to nie przeszkadza, nie nakładam na niego bezbarwnego lakieru nawierzchniowego. Na moich paznokciach bez odprysków utrzymał się 3 dni – uważam, że to dobry wynik.

                Sensique Fantasy Glitter 210 Confetti

                Jedyną ‘wadą’ mogłoby okazać się zmywanie tego brokatowego lakieru. Stosując jednak metodę z folią aluminiową, którą jakiś czas temu na swoim blogu pokazała kleopatre - KLIK - wszystko idzie szybko, łatwo i dokładnie.

                2 warstwy Sensique Fantasy Glitter 210 Confetti

                Proszę, nie zwracajcie uwagi na moje brzydkie i suche skórki oraz niedociągnięcia w pomalowaniu paznokci - spieszyłam się - chciałam skorzystać przy robieniu zdjęć z w miarę dobrego światła naturalnego. 

                Mam ochotę dokupić jeszcze któryś z tych 2 kolorów: 211 Fireworks lub 212 Pink Frosting, ale mimo że cena lakierów jest niska to poczekam na ich promocję w Drogerii Natura.

                8 komentarzy:

                1. też go kupiłam :) śliczny jest :)

                  OdpowiedzUsuń
                2. Oglądałam je ostatnio w Naturze, teraz żałuję, że nie kupiłam :/

                  OdpowiedzUsuń
                3. @Mallene, myślę, że jeszcze spokojnie będziesz mogła je kupić :)

                  OdpowiedzUsuń
                4. I znowu czuję się kuszona! ;D Bardzo lubię takie lakiery :)

                  OdpowiedzUsuń
                5. @snow, uważam, że warto się skusić - tym bardziej, że cena nie jest wygórowana :)

                  OdpowiedzUsuń
                6. Tak samo jak uwielbiam brokatowe lakiery, nienawidzę ich zmywać.:D

                  OdpowiedzUsuń
                7. pretty! x


                  p.s. I'm having a giveaway from fox house if you'd like to check it out. :)
                  devorelebeaumonstre.com

                  OdpowiedzUsuń

                Zapraszam do komentowania postów :)
                Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
                ---------------------------------------------------------------------------------
                KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.