Translate

niedziela, 15 stycznia 2012

Skarb i nowości w Rossmannie

Jak co miesiąc informuję, że w drogerii Rossmann dostępny jest styczniowy numer magazynu Skarb, a w nim pokazanych kilka nowości, które pojawiły/pojawią się w ww. sklepie. Z racji braku bardziej racjonalnego zajęcia w niedzielne przedpołudnie oraz mając na uwadze osoby, które nie mają okazji otrzymać magazynu, wyszukałam w sieci nowe produkty, zrobiłam ich zestawienie i podałam odpowiednie linki, z których można trochę więcej się o nich dowiedzieć. Tak, wiem, treść ostatnich wpisów to przeważnie nowości – proszę o wybaczenie ;) Wiem również, że post ze zdjęciami byłby czytelniejszy, ale z drugiej strony byłby też mocno rozciągnięty - wybrałam więc opcję z odnośnikami.


Kategoria: włosy, twarz:
Kategoria: makijaż, zapachy:
Kategoria: prysznic:
Kategoria: higiena:

Zainteresowało Was coś z tego zestawienia? Ja na swoją zakupową listę wpisałam kilka nowych pozycji ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na post, wykonałaś sporą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że mój wysiłek nie poszedł na marne :)

      Usuń
  2. Ale się napracowałaś! Ja jestem zainteresowana ostatnio produktami do włosów, bo "leczę" moje siano i zaciekawił mnie syoss :) Ale aktualnie mam coś podobnego (?????) z gliss kura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliksir Gliss Kur? Używam od listopada i jestem z niego bardzo zadowolona :) Wkrótce zrobię jego recenzję :)

      Usuń
  3. Nie czytam tej listy! mam tyle kosmetyków do zużycia, że nie mogę już nic nowego kupić. Dlatego omijam drogerie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz przeczytać tę listę tylko po to, żeby być na bieżąco z nowościami ;)

      Usuń
  4. może jakis funclub bloga na facebooku? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy, szczerze mówiąc nie myślałam o tym. Nie wiem, czy byłoby zainteresowanie tym fanpagem...

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.