Translate

wtorek, 24 stycznia 2012

TAG: Łowczyni


Po raz pierwszy w mojej blogowej karierze zostałam oTAGowana. Dziękuję jeanette za zaproszenie do zabawy :)

Zasady:
- wklej banner na swojego bloga
- napisz, kto cię zaprosił do zabawy
- zaproś kolejne blogerki
- pokaż, co ostatnio 'złowiłaś' w sklepie (ciuch lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia, mile widziane ceny produktów :)

Moje zdobycze od początku stycznia - nie jest tego zbyt wiele i wszystko pokazywałam już na blogu, ale jak zabawa to zabawa:

- Sephora huile de massage massage oil olejek do masażu 250 ml z kolekcji 'Oh my Chérie' – cena regularna 39 zł, cena promocyjna 15 zł


- Sephora huile pailletee corps cake gourmand body sparkle oil sweet cake olejek do ciała o zapachu ciasteczek 150 ml – cena regularna 39 zł, cena promocyjna 15 zł


- L’Oreal Paris Elseve Total Repair 5 Instant Miracle Natychmiastowa Moc – Kuracja Regenerująca włosy zniszczone 200 ml - cena regularna 19,99 zł, cena promocyjna 14,99 zł 


- Maybelline Dream Bouncy Blush - 10 zł


Do zabawy zapraszam wszystkich tych, którzy mają ochotę odpowiedzieć na ten TAG. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.