Translate

środa, 11 stycznia 2012

Uwaga! Nowość! L’Oreal Paris Elseve Total Repair 5 Instant Miracle Natychmiastowa Moc – Kuracja Regenerująca włosy zniszczone

Będąc wczoraj w pobliżu centrum handlowego weszłam do mojego ulubionego Rossmanna – nigdy nie ma tam kolejek, zawsze panuje tam porządek, a sprzedawcy są mili i pomocni – i zgarnęłam z półki nowość w gamie Elsève Total Repair 5 od L'Oréal Paris – Instant Miracle Natychmiastowa Moc – Kuracja Regenerująca włosy zniszczone.


Skład:


Produkt jest obecnie w promocji [cała gazetka do obejrzenia TU] – tuba o pojemności 200 ml kosztuje 14,99 zł, cena regularna to 19,99 zł. Jak tylko kurację zastosuję na swoich włosach dam Wam znać, jak się sprawuje i co o niej sądzę. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

6 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jej składu :> ;) Wiem, że maska z tej serii jest całkiem niezła i zachwalana :) Czekam na Twoją recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. też się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @snow, jutro wkleję zdjęcie ze składem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłem wczoraj dzisiaj użyłem pierwszy raz... WO WOW WOW włosy sa gładkie miękkie PROSTE wyglądają zdorwo .... jestem 100% zadowolony z efektu. POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku użyciach tej kuracji też mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z efektu, jaki daje :) Wkrótce zamieszczę recenzję produktu :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.