Translate

piątek, 24 lutego 2012

Clean&Clear morning energy shine control tonik do twarzy

Tonik dostałam jako gratis do zakupów w drogerii Rossmann. Jego cena regularna to 11,99 zł za 200 ml.


Krótka informacja od producenta oraz skład:



Kosmetyk zawiera trawę cytrynową i ekstrakty z owoców, dzięki czemu zapach alkoholu nie jest aż tak bardzo wyczuwalny – przynajmniej ja go tak mocno nie czuję. Dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry z brudu, tłuszczu i innych zanieczyszczeń pomimo tego nie zaryzykowałabym codziennego używania tego toniku. Po zastosowaniu daje nieprzyjemne uczucie ściągnięcia skóry. Nie matuje, nie zapobiega błyszczeniu się. Mam wrażenie, że wręcz wzmaga produkcję sebum. Plusem jest dość dobra wydajność oraz estetyczne opakowanie. Podsumowując: moja skóra nie potrzebuje aż tak mocnych wrażeń, jakie serwuje ten tonik.

10 komentarzy:

  1. też ostatnio dostałam tonik gratis i jestem z niego bardziej zadowolona niż Ty z tegoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam toniku z clean&clear i miałam bardzo mocny i zadowolona byłam, bo twarz była odświeżona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawiło się u mnie rozdanie :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię tych toników, ani tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik to niestety bubel, ale całej firmy nie skreślam ;)

      Usuń
  5. mnie raz tak podraznil, ze szok!

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana, to na moim blogu trwa rozdanie, a do wygrania magicznego jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha :D Dopiero teraz zauważyłam, że w tekście zamiast słowa: sebum jest serum... Błąd już poprawiłam. 'Uwielbiam' edytor tekstowy - każdą notkę przygotowuję wcześniej w edytorze tekstowym - i jego autokorektę... Punkt dla niego :p

    OdpowiedzUsuń
  7. alko na 2gim miejscu, strach się bać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy więcej toników tej firmy, tona alkoholu i nic poza tym :(
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.