Translate

poniedziałek, 27 lutego 2012

L’Oreal Paris Elseve Total Repair 5 Instant Miracle Natychmiastowa Moc – Kuracja Regenerująca włosy zniszczone

Kurację kupiłam w drogerii Rossmann. Tuba o pojemności 200 ml w promocji kosztowała 14,99 zł, cena regularna to 19,99 zł. 


Dla zainteresowanych wklejam zdjęcia z informacjami od producenta oraz składem – przepraszam za odbijający się w opakowaniu aparat i moje dłonie, ale taki już ‘urok’ lustrzanych powierzchni ;)





Produkt stosuję od miesiąca. Wg mnie można go zaliczyć do kategorii odżywek a nie masek. Kosmetyk ma odpowiednią konsystencję – nie jest ani za rzadka ani zbyt gęsta. Dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich, dobrze się spłukuje. Zgodnie z tym, co zaleca producent kuracji nie trzeba pozostawiać na włosach tylko spłukać od razu – efekt jest natychmiastowy. Muszę przyznać, że ja trzymam ją na włosach ok. 2 minut i dopiero wtedy zmywam. Odżywka przyjemnie pachnie – wg mnie słodko-kwiatowo, nie obciąża włosów, nie przyspiesza ich przetłuszczania. Włosy są gładkie, nie plączą się, dobrze się rozczesują. Po dłuższym stosowaniu rzeczywiście można zauważyć, że błyszczą i przede wszystkim są odżywione i zregenerowane.


Produkt umieszczony jest w estetycznym opakowaniu o delikatnie różowej, lustrzanej powierzchni, która nie sprawdza się przy robieniu zdjęć ;) Wygodnie dozuje się z niego odżywkę.

Podsumowując: kuracja jak na produkt drogeryjny jest bardzo wysokiej jakości, warta zarówno ceny promocyjnej, jak i regularnej.

7 komentarzy:

  1. Czekałam na tą recenzję :) Super wiedzieć, że jest godna polecania, w taki razie jak zużyję swoje 2598 szt innych mazideł do włosów na pewno i na tą kurację się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujący kosmetyk, chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosiłam Cię do zabawy ;* http://velvethair.blogspot.com/2012/02/moich-7-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kiedyś kupić ten kosmetyk, ale skład jakoś do mnie nie przemawia ;) Bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A DO MNIE PO PRZECZYTANIU TEGO POSTA TEN KOSMETYK PRZEMÓWIŁ.SZKODA, ŻE JUŻ NIE JEST W PROMOCJI.

      Usuń
  5. Właśnie kupiłam ostatnio, użyłam 3 razy i jestem jak dotąd bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za zostanie obserwatorem. A odżywkę wypróbuję gdy skończy mi się moja

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.