Translate

niedziela, 12 lutego 2012

Max Factor Max Effect Mini Nail Polish 19 Deep Grey lakier do paznokci

Przepraszam wszystkie zainteresowane osoby za to, że tak długo musiały czekać na obiecane zdjęcia lakieru Max Effect Mini Nail Polish 19 Deep Grey na paznokciach. 


Przy okazji zdjęć postanowiłam krótko zrecenzować produkt. Zacznę od tego, że na etykietce brakuje informacji na temat pojemności, ale znalazłam w Internecie informację, iż wynosi ona 4,5 ml. Kosmetyk został wyprodukowany we Francji. Można go używać przez 36 miesięcy od chwili otwarcia. Z tego co się orientuję cena sklepowa to ok. 18-20 zł. W buteleczce lakier ma ciemny, wpadający w czerń, grafitowy kolor z mnóstwem maleńkich srebrnych drobinek. Na paznokciach, w zależności od kąta padania światła, te drobinki są bardziej lub mniej widoczne – z większym wskazaniem na ‘mniej’. Lakier szybko wysycha, ma wg mnie odpowiednią konsystencję – ani zbyt gęstą ani zbyt rzadką. Wystarczą 2 warstwy do pełnego pokrycia płytki paznokcia. Pędzelek jest mały, krótki, ale mimo to dość wygodnie się nim posługuje, nie smuży.


Jak zwykle proszę nie zwracać uwagi na skórki wokół paznokci oraz wszelkie niedociągnięcia w nałożeniu lakieru…

 
Niestety lakier jest krótkotrwały. Już po jednym dniu starł się na końcówkach. Odpryski są niewielkie, głównie zauważyłam wspomniane ścieranie się, które po dwóch dniach wygląda tak nieestetycznie – zwłaszcza, że jest to ciemny kolor, że trzeba szybko zabrać się za zmywanie. Na szczęście nie ma z tym większego problemu, aczkolwiek trochę więcej czasu trzeba poświęcić na dokładne oczyszczenie skórek. Mnie Deep Grey na moich paznokciach nie zachwycił – być może dlatego, że jeszcze bardziej uwypukla niekoniecznie ładny kształt płytek, a może też dlatego, że zazwyczaj nie maluję paznokci w tak ciemnych barwach. Uważam, że cena jest zupełnie nieadekwatna do jakości tego produktu. Cieszę się, że lakier dostałam w ramach nagrody i dzięki temu mam okazję go przetestować, bo sama raczej nie pozwoliłabym sobie na jego zakup – szkoda byłoby mi wydać na niego kasę.

7 komentarzy:

  1. ciekawy, choć drobinek nie dostrzegam na foto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam drobinki, a właściwie to pyłek, można dostrzec w opakowaniu, a na paznokciach, w zależności od tego jak pada światło są one bardziej lub mniej widoczne – z większym wskazaniem na mniej ;)

      Usuń
  2. W sumie to wygląda jak zwykły czarny lakier, a jest taki drogi. (;

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie ten lakier bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo fajny ale jeżeli jest nietrwały to na pewno się nie skuszę, tym bardziej za taką cenę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.