Translate

sobota, 4 lutego 2012

Nagroda-niespodzianka od Max Factor

W czwartek do moich drzwi zapukał kurier, który dostarczył mi przesyłkę z nagrodą-niespodzianką od Max Factor. Wewnątrz torebki prezentowej znalazłam lakier do paznokci Max Effect Mini Nail Polish 19 Deep Grey oraz pomadkę z błyszczykiem Lipfinity Colour & Gloss 600 Glowing Sepia.

Max Factor Max Effect Mini Nail Polish 19 Deep Grey

Max Factor Lipfinity Colour & Gloss 600 Glowing Sepia

Cieszę się niezmiernie, że będę miała okazję przetestować te kosmetyki, bo oprócz mascar [False Lash Effect, którą wręcz ubóstwiam, 2000 Calorie oraz Lash Extension Effect] nie używałam innych produktów tej marki.

10 komentarzy:

  1. Naprawdę miło z ich strony :). Ciekawa jestem tego mazidła do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani lakieru ani mazidła do ust jeszcze nie używałam, ale jak już to uczynię to dam znać na blogu, czy nagroda przypadła mi do gustu czy nie ;)

      Usuń
  2. Ładne te błyszczykowe cuda do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś oTAGowana: http://nuttinbutstyle.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce zobaczyć jak lakier wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ale to dopiero w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
    2. Fajnie :) Może lakiery z Max Factora są porzadniejsze niż te normalne. :)

      Usuń
  5. Oj a tak jestem ciekawa tego lakieru, szkoda, że każesz tak długo czekać :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.