Translate

piątek, 17 lutego 2012

Różowe jajko i nowy podkład L’Oreal Paris Lumi Magique Light Infusion Foundation C4 Rose Beige


Kultowy beautyblender… Po obejrzeniu wielu filmików urodowych na youtube, przeczytaniu równie wielu opinii na blogach, po wszystkich ochach i achach, pomyślałam, że fajnie byłoby móc przetestować tę słynną różową gąbeczkę w kształcie jajka. Niestety cena oryginału skutecznie powstrzymała mnie od zakupu – 100 zł to dużo – nawet za spełnienie obietnicy makijażu w jakości High Definition. Z pomocą przyszło Allegro oraz aukcja z Beauty Blending Sponge, czyli krótko mówiąc: z podróbką, kopią, zamiennikiem, dupem* bb w cenie 4 razy mniejszej niż w przypadku oryginalnego jajka. Czy moja BBS dorówna jakością i działaniem bb? Tego niestety nie będę mogła stwierdzić z oczywistych względów, ale mam nadzieję, że będę z niej zadowolona… ;)

Beauty Blending Sponge

Aby móc używać wyżej wspomnianej gąbeczki potrzebny jest podkład… W kosmetyczce jakiś by się znalazł, ale czemu by nie wypróbować czegoś nowego? Wybór padł na nowość L’Oreal Paris Lumi Magique Light Infusion Foundation podkład rozświetlający w odcieniu C4 Rose Beige, który po pierwszym użyciu zostawił bardzo pozytywne wrażenia. Do 28 lutego w Rossmannie możecie kupić ten kosmetyk w promocyjnej cenie 46,99 zł [cena regularna 55,99 zł] - do wyboru 7 odcieni: C2 Rose Porcelain, C4 Rose Beige, C5 Rose Sand, N3 Pure Linen, N4 Pure Beige, W5 Gold Sand, W6 Gold Camel.

L’Oreal Paris Lumi Magique C4 Rose Beige

Za jakiś czas podzielę się z Wami swoją opinią na temat obu produktów.

* niepotrzebne skreślić

18 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, jak gąbka będzie się sprawdzała na dłuższą metę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tego ciekawa :)

      Usuń
    2. Beauty blender jest rewelacyjny i naprawdę warto zainwestować ja mam od początku grudnia i poza trochę wyblakłym kolorem w tej szerszej części to nic się z nim nie dzieję. Makijaż wygląda perfekcyjnie!

      Usuń
  2. Daj potem znać jak gąbka służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzi się ta gąbeczka. Na szczęście ta kosztuje tyle, że nie szkoda zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - 25 zł to nie majątek - można spróbować :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie ten podkład się zapowiada, aż żałuje że mam w domu takie zapasy bo chętnie bym go kupiła ;P A jak wypada ten kolor? Faktycznie ma w sobie róż? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zawartości różowych tonów w podkładzie - ja ich tam za bardzo nie widzę, ale słowo ROSE w nazwie jest wg mnie nie bez przyczyny, ponieważ podkład pasuje idealnie. Żółte odcienie zdecydowanie nie są dla mnie - źle w nich wyglądam. W Rossmannie są testery, więc najlepiej jakbyś sama sprawdziła kolorystykę. Ja testowałam C2 Rose Porcelain, C4 Rose Beige i N3 Pure Linen - pierwszy okazał się za jasny a trzeci trochę za ciemny, nienaturalny.

      Usuń
  5. ciekawi mnie podkład, widziałam na niego konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam 2 konkursy, w których można wygrać ten podkład :)

      Usuń
  6. ten podklad mnie koszmarnie mocno kusi :) w ogole mam ochote na podklady Loreal ale maja tak kretynski podzial na odcienie, ze zupelnie nie moge go ogarnac i w ciemno na pewno nie kupie. musze sie czaic na probki ;/
    a kusi mnie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na próbki tego podkładu nie trafiłam :( Ale dzięki testerom udało mi się idealnie dobrać odcień :)

      Usuń
  7. Choruję na to jajeczko już od dłuższego czasu ale cena odstrasza . Koniecznie daj znać jak się sprawuje jego tańszy zamiennik : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana co do tego podkladu moze jestes mi w stanie wytlumaczyc o co chodzi z tymi ich oznaczeniami C i N? jestem bardzo blada i przez te kretynskie oznaczenia nie wiem w koncu ktory z nich jest najjasniejszy? :(
    moze sie orientujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oznaczenia odcieni: C - cold (chłodny), N - neutral (neutralny), W - warm (ciepły) :) Co do tego, który z nich jest najjaśniejszy - nie potrafię odpowiedzieć - musiałabyś sama sprawdzić :)

      Usuń
    2. W sumie C2 Rose Porcelain jest jasny, ale nie wiem, czy będzie Ci odpowiadał pod względem tonacji ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.