Translate

środa, 29 lutego 2012

TAG: 7 grzechów głównych

Do zabawy zaprosiła mnie snow :)

Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z informacją kto Cię oTAGował.
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

1. CHCIWOŚĆ: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.

Jeśli nie brać pod uwagę perfum to najwięcej kosztowały tusze do rzęs: Max Factor False Lash Effect, L’Oreal Volume Million Lashes i podkład L’Oreal Paris Lumi Magique Light Infusion Foundation. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadam to maseczka Rival de Loop ;)

2. GNIEW: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę to za dużo powiedziane, ale na pewno nie lubię się z mascarami Maybelline – nie ze wszystkimi, ale z większością, których używałam. Poza tym nie lubię balsamów do ciała, które długo się wchłaniają, długo wysychających lakierów do paznokci oraz kosmetyków w niefunkcjonalnych, niewygodnych w użyciu opakowaniach. Uwielbiam za to wspomniany już tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect, skutecznie działające i ładnie pachnące kosmetyki pielęgnacyjne oraz perfumy. Kosmetyk najtrudniejszy do zdobycia? Róż z limitowanej edycji essence – cute as hell... Najpierw [trzymając go już w dłoni] stwierdziłam, że nie potrzebuję takiego koloru, a gdy po jakimś czasie zmieniłam zdanie to okazało się, że już nigdzie nie mogę go znaleźć. Tak, wiem, bywają na Allegro, ale przepraszam, za taką cenę to ja podziękuję ;)

3. OBŻARSTWO: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Jestem osobą, która zwraca bardzo dużą uwagę na zapachy kosmetyków, dlatego wybieram głównie takie, które ładnie pachną. Obecnie za najpyszniejszy mogę uznać zapach mydła w płynie Original Source Raspberry & Vanilla Milk, które przywodzi mi na myśl smak i zapach karmelków truskawkowo-śmietankowych Alpenliebe…
 
4. LENISTWO: Których produktów nie używasz z lenistwa?

Trudno mi zmotywować samą siebie do codziennego używania balsamu do ciała.

5. DUMA: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Ulubione perfumy i tusz do rzęs!

6. POŻĄDANIE: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Nie rozumiem, jaki związek z TAGiem ma to pytanie… ;) A czego ja obecnie pożądam? Pędzli Hakuro ;)

7. ZAZDROŚĆ: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?

Uwielbiam wszelkiego rodzaju prezenty :D Ale jeśli miałabym wybrać z kosmetyków to na pewno byłyby to mascary oraz perfumy ;)

Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na ten TAG :)

4 komentarze:

  1. ja też nie rozumiem pytania nr 6 :D kurczę, ja natomiast kocham tusze Maybelline:D i też perfumy dodają mi pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdził się TYLKO The Colossal Volum' Express :) Do innych miałam sporo uwag :(

      Usuń
  2. kilka rzeczy się nam pokrywa ;)
    PS ja właśnie też nie rozumiem po co te pytanie ;D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ja nie mam problemu z kremowaniem albo balsamowaniem, z jednego wzgledu jesli tego nie zrobie zadrapałabym sie tak by mnie swedziala moja sucha skóra

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.