Translate

środa, 21 marca 2012

Bioderma Matricium zestaw startowy

Hej :) W połowie lutego na stronie Bioderma dostępna była ankieta, którą należało wypełnić. 1000 osób, które jako pierwsze wzięły udział w sondażu, Bioderma nagradzała zestawem 5 ampułek Matricium. Badanie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, serwery były przeciążone, były problemy z zarejestrowaniem się na stronie, a potem wysłaniem wypełnionej już ankiety, ale udało się :) Znalazłam się w gronie 1000 osób :) 
W związku z tym ogromnym zainteresowaniem Laboratoire Dermatologique Bioderma przygotowało jakiś czas później kolejny 1000 zestawów startowych Matricium. Tym razem oprócz wypełnienia ankiety trzeba było jeszcze prawidłowo odpowiedzieć na 1 pytanie. I wszystko byłoby super, gdyby nie to, że wynikła wg mnie nieprzyjemna sprawa - a mianowicie razem z mailem o niezakwalifikowaniu się do badania wysłany został załącznik z imionami, nazwiskami oraz adresami mailowymi wszystkich osób, które nie wygrały w tym konkursie [ponad 2500 osób]. Mnie co prawda ta sprawa nie dotyczy, ponieważ nie brałam udziału w II edycji, ale w gronie osób niezakwalifikowanych jest moja S., która dzięki temu zaczęła dostawać na swoją skrzynkę dużą ilość spamu. Nie wiadomo też, czy lista z danymi nie została już odsprzedana jakiejś firmie. Miejmy nadzieję, że nie...

Wracając do samego zestawu startowego - dotarł do mnie dziś rano. W odklejonej kopercie znalazłam: list przewodni od Zespołu Bioderma, Katalog produktów 2011 - nie, nie pomyliłam się oraz zestaw startowy składający się z 5 ampułek kuracji. Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach :) Przede mną jeszcze zapoznanie się z ulotką załączoną do zestawu, a potem testowanie :)



A Wy brałyście udział w tym badaniu? Dostałyście się do grona 2000 osób?

6 komentarzy:

  1. Nie brałam udziału:)

    Zapraszam na nowy wierszyk:*

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nawet o tym nie wiedziałam :( powodzenia, oby sie spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA TWOJĄ OPINIĘ .

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.