Translate

sobota, 31 marca 2012

L'Oreal Paris Rouge Caresse 03 Lovely Rose pomadka do ust

Ta-dam! Oto nowość w mojej kosmetyczce - pomadka L'Oreal Paris Rouge Caresse 03 Lovely Rose. Prezent od mojego TŻ - dziękuję :*

L'Oreal Paris Rouge Caresse 03 Lovely Rose

Posiadam odcień 03 Lovely Rose - delikatny róż. Pomadka jest lekka, bardzo przyjemnie się ją nakłada. Ma miękką, kremową konsystencję. Kolor na ustach jest delikatny, błyszczący. Po kilku użyciach zakochałam się w tym kosmetyku ♥


Opakowanie bardzo estetyczne, solidnie wykonane. Skuwka dość ciężko się zdejmuje, ale dzięki temu mam pewność, że nie otworzy się przez przypadek i zniszczy sztyft - zwłaszcza w przypadku, gdy pomadka jest nowa.


Regularna cena pomadki w Rossmannie i Naturze to 42,99 zł - obecnie w promocji 36,99 zł, w Super-Pharm cena regularna 39,99 zł - promocyjna 35,99 zł. Dostępnych jest 16 odcieni z czego 8 wyłącznie w wybranych drogeriach. Pomadka jest moim zdaniem świetna i o ile trafi się dobra promocja to wiem, że będę chciała kupić jeszcze inny kolor.

13 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie, ale dla mnie zdecydowanie za droga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena nie należy do najprzyjemniejszych dla portfela :(

      Usuń
  2. o nie, o nie a gdzie zdjęcie na ustach? jak mogłaś! ;D a tak serio to kolor ślicznie się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje usta nie współpracują z moim aparatem - zwłaszcza przy dzisiejszej pochmurnej, szarej, śniegowo-deszczowo-gradowej pogodzie ;)

      Usuń
  3. KOCHANA BARDZO DZIĘKUJĘ CI ZA TĄ RECENZJĘ,JUTRO LECĘ PO TO CUDO DO SKLEPU,PRZYMIERZAŁAM SIĘ OSTATNIO DO TEJ POMADKI, A TERAZ WIEM,ŻE MUSZĘ JĄ MIEĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jaki kolor wybrałaś? :) Mnie kusi 07 Cheeky Magenta :D

      Usuń
    2. OCZYWIŚCIE TEN SAM CO TY :)INNE SĄ DLA MNIE ZA CIEMNE.O3 JEST BARDZO KOBIECY I SEKSOWNY PRAWDA?

      Usuń
    3. Bardzo seksowny i bardzo kobiecy :)

      Usuń
  4. śliczny odcień, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kręciłam się obok tej pomadki ale jakoś żaden odcień do mnie nie przemówił ;/
    Machający pędzelek? Sephora :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fajnie, ciekawa jestem innych odcieni. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja posiadam 03 Lovely Rose oraz 101 Tempting lilac, i polecam oby dwa, sa naprawde swietne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie marzy się jeszcze Cheeky Magenta ♥

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.