Translate

poniedziałek, 19 marca 2012

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume pogrubiający tusz do rzęs

Czy wiecie, że legendarna mascara 2000 Calorie ma już… 20 lat? Tak, tak, dokładnie tyle :) Z tej okazji Max Factor przygotował dla każdej z trzech dostępnych wersji tego tuszu (Dramatic Volume, Waterproof Volume, Curved Brush Volume & Curl) nowe opakowania. Po więcej informacji zapraszam na stronę Max Factor.

2000 Calorie to jedna z moich ulubionych mascar – pierwsze opakowanie przywiozła mi z USA koleżanka ze studiów. Stwierdziłam, że odświeżenie ‘wizerunku’ kosmetyku jest dobrą okazją do ponownego zakupu tuszu – mam tylko nadzieję, że zmianie nie uległa formuła kosmetyku – no chyba, że na jeszcze lepszą ;) Skorzystałam z promocji, którą oferuje Super-Pharm: Kup nowe 2000 Calorie w super cenie [24,99 zł], a otrzymasz komplet pędzelków Max Factor


Oczywiście w SP musiałam trafić [kolejny już raz] na kasjerkę z miną jestemtuzakarę i wiecznym fochem. Zapłaciłam za mascarę, ale pędzelków ani widu ani słychu, więc pytam, czy dostanę gratis, o którym jest mowa w gazetce. Pani spojrzała na mnie wzrokiem I’ll kill you i wycedziła przez zęby, że pójdzie na zaplecze sprawdzić, czy są. Jeśli będą to dostanę. Z zaplecza wróciła z pędzelkami, które bez słowa ‘położyła’ obok tuszu. Na moje dziękuję i do widzenia nic nie odpowiedziała…


Pędzelki [4 szt.] zapakowane są w przezroczystą, plastikową kosmetyczkę z suwakiem. Zestaw składa się z: grzebyka do rzęs i szczoteczki do brwi, pędzelka do blendowania cieni, pędzelka do nakładania cieni oraz pędzelka do eyelinera. Nie wiem, czy dobrze rozpoznałam przeznaczenie 2. i 3. pędzelka – będę wdzięczna za ewentualne poprawki :)


Ani mascary ani pędzelków jeszcze nie używałam – testy w niedalekiej przyszłości, więc za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji :)

9 komentarzy:

  1. fajne pędzle,
    a ekspedientka no cóż, ona tez napewno po tyłku dostaje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wera, ja rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień, ale ta konkretna kasjerka zawsze ma naburmuszoną minę i jest niemiła, ale na szczęście pozostali pracownicy są zupełnie inni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajna promocja :D Nowe opakowanie? Może nie będzie tak pękać jak poprzednie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te poprzednie pękały? Miałam 2 razy 2000 Calorie i nie zdarzyło się nic takiego ;)

      Usuń
  4. współczuje starcia z naburmuszoną kasjerką i gratuluję gratisowych pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa jak się sprawuje ta "odświeżona" wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja też jestem tego ciekawa :)

      Usuń
  6. całkiem fajnie wyglądają te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.