Translate

niedziela, 4 marca 2012

Niedzielnie, wiosennie, zakupowo…

Czy dziś u Was też pięknie świeci słoneczko, a w powietrzu czuć wiosnę? :) Uwielbiam taką pogodę Mam zamiar dobrze ją wykorzystać i wybrać się na długi spacer :) Ale zanim to uczynię, 'podzielę się' z Wami moimi ostatnimi zakupami.

Nie wiem, czy słyszałyście już o akcji Rossmanna, Olay i H&M? Przy zakupie dowolnego produktu Olay we wspomnianej drogerii otrzymacie w kasie bon na 24% zniżki na zakupy w H&M* (*rabat nie dotyczy rzeczy przecenionych oraz kolekcji designerskiej). PROMOCJA WAŻNA: 20 luty – 20 marzec 2012. Ja zdecydowałam się na Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana. Zapytałam panią kasjerkę o kupon zniżkowy i bez problemu go otrzymałam. Teraz tylko trzeba wybrać się do H&M na zakupy ;)


W Drogerii Natura szafy essence uzupełnione były o wiosenne nowości. W miejscu, gdzie wystawiane są edycje limitowane dostępna była seria circus circus, z której nic mnie nie zainteresowało… Natomiast w szafie Catrice nadal brak limitowanki Hidden World, z której mam ochotę na róż w musie oraz bazę rozświetlającą. Wracając do nowości essence – zastanawiałam się nad ołówkiem rozświetlającym I runway, rozświetlającą bazą my base i lakierami nawierzchniowymi ze specjalnymi efektami. Ostatecznie wybrałam tylko bazę rozświetlającą – w najbliższym czasie testy. Wzięłam też książeczkę essence odkryj najnowsze trendy w urodzie wiosna/lato 2012. Nie wiem, jak Wam, ale mi wyjątkowo niewiele spodobało się z nowych produktów. Poprzednio moja lista must have essence była znacznie dłuższa… 


W Cropp urzekły mnie kolczyki ptaszki – za 5,99 zł szkoda było ich nie kupić :D Poza tym tak sympatycznie łypały na mnie swymi cyrkoniowymi oczkami ;)


W New Yorkerze trafiłam na chusty w gwiazdki. Wzięłam obie wersje kolorystyczne – jedna będzie moja, a druga mojej S. Cena każdej sztuki to… 3,95 zł :) Przy okazji pozdrawiam 2 dziewczyny, które po tym jak zobaczyły u mnie te chusty to momentalnie, bez zbędnego oglądania zgarnęły z wieszaka pozostałe 5 sztuk… Czy to się nie nazywa owczy pęd? :p


A na koniec pokażę Wam, czy zajadamy się dziś z TŻ. Sunbites chrupiące listki wielozbożowe z owocami leśnymi. Pięknie pachną i jeszcze lepiej smakują :) Na pewno kupimy też pozostałe smaki: papryka z ziołami, słodko-słone, wiosenne warzywa i z pomarańczą. Więcej informacji o tych przekąskach znajdziecie na stronie: http://www.sunbites.pl/. Mam nadzieję, że wkrótce polska oferta zostanie rozszerzona o kolejne smaki :)


To chyba wszystko co chciałam Wam pokazać. Życzę Wam udanej niedzieli :) Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Ta baza rozświetlająca ładnie się prezentuje:)

    Zapraszam na wierszyk!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ta baza Essence jest kusząca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że się nie gniewasz ;*

    W takim razie muszę coś kupić z Olay :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem:*

    OdpowiedzUsuń
  5. tez zastanawialam sie nad kupnem tej bazy, ale wkoncu wybralam z kobo :)
    a kolczyki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak będzie się sprawować baza rozświetlająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omg, te ptaszki sa cudne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bedzie mi milo gdy dodasz mnie do obserwowanych :0 ja dzis lece do mnie do croppa, zakochalam sie w tych ptaszkach moze cos bedzie jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. akcja z chustami niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sunbites wiosenne warzywa są przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta baza rozświetlająca z Essence.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.