Translate

sobota, 24 marca 2012

NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk

Kredkę NYX posiadam już od jakiegoś czasu, więc postanowiłam co nieco o niej napisać :) Tak jak już widać po tytule posta mam kolor nr 604, czyli mleczną biel. Kredka jest dość duża, co może niektórym sprawiać problem w narysowaniu kreski, umieszczona w białej oprawie. Na duży minus zasługuje zatyczka wykonana z cienkiego plastiku, który prawie od razu popękał. Waga to 5 g.


NYX Jumbo Eye Pencil jest produktem wszechstronnym – można go używać jako cienia do powiek, eyelinera, bazy pod cienie lub rozświetlacza wewnętrznych kącików oczu lub pod łuki brwiowe. Przyznam, że nie stosowałam kredki na linię wodną oka, więc nie wiem, jak sprawdza się w tej roli, ale wiem, że są różne opinie na ten temat – niektórzy piszą, że zupełnie się do tego nie nadaje, inni, że owszem, ale po jakimś czasie wymaga poprawek, a jeszcze inni, że nie znika i świetnie trzyma się długi czas. Jak w przypadku wielu kosmetyków – najlepiej sprawdzić i ocenić to samemu ;)
 

Kredka jest miękka, ma kremową konsystencję, nie jest tłusta. Jest bardzo mocno napigmentowana. Łatwo się nakłada, rozprowadza i rozciera. Cienie nie rolują się na niej i nie zbierają się w załamaniu powieki. Kredka przedłuża trwałość cieni, rewelacyjnie wzmacnia ich kolor. Co ważne nie podrażnia i nie uczula wrażliwych oczu. NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk jest niesamowicie wydajna – mimo że, tak jak pisałam, posiadam ją już dłuższy czas to jeszcze jej nie temperowałam. Coś czuję, że wcześniej skończy się jej termin ważności niż zdążę ją zużyć.

9 komentarzy:

  1. ładnie się prezentuje:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś na sobie makijaż w którym kąciki oczu rozświetlała mi ta sama kredka :) całkiem dobrze sie trzymała.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzię-ku-je-my za 2000 wyświetlenie :)
    The pinky and the brain całkiem nieźle się akurat trzymał :)
    Ps. Gdzie kupiłaś tę kredkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to strasznie tania! chyba się skuszę przy najbliższej okazji ;>

      Usuń
  4. też ją mam już od ho ho bardzo dobry uniwersalny kosmetyk :) często używam jej na linię wodną, wg. mnie jest bardzo trwała

    OdpowiedzUsuń
  5. warto by było ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO CIEKAWA RECENZJA,COŚ CZUJĘ,ŻE SIĘ SKUSZĘ NA TĄ KREDKĘ.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam, idzie z wymiany, nie mogę się doczekać w zasadzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja będę czekać na Twoją recenzję tej kredki :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.