Translate

poniedziałek, 26 marca 2012

Pastelowe wątpliwości i różowe rozczarowanie...

Przychodzę dziś do Was z pytaniem :) Czy widoczne na zdjęciu lakiery kupione prawie 2 lata temu wpisują się w tegoroczny wiosenno-letni trend pasteli? Czy dać sobie z nimi spokój?

Dollar Green - góra, Preppy Pink - dół
 
I jeszcze jedna sprawa – wczoraj miałam okazję testować w Rossmannie nowość od Rimmel – róż Match Perfection Blush - TU pisała o nich sia :) Są 4 odcienie, do każdego jest tester. Testy kompletnie mnie rozczarowały, ponieważ róże okazały się bardzo słabo napigmentowane – na dłoni prawie w ogóle nie było ich widać :( Cena regularna to 22,99 zł. Obecnie są w promocji w Drogerii Natura, a od 30 marca będą w niższej cenie także w Rossmannie. Czy któraś z Was posiada ten róż i może coś więcej o nim napisać? Może nie jest z nim tak źle jak mi się wydaje. Miałam wybrać odcień różu a moja S. miała mi go sprawić w prezencie, ale w tej sytuacji raczej z niego zrezygnuję...

17 komentarzy:

  1. jasne, że się wpisują :) sama ostatnio kupiłam 2 bardzo podobne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kolory cudowne, takie jak lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lakiery. Szkoda, że róż Rimmela nie powalił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mocno zawiedziona różami Rimmel :(

      Usuń
  4. Oba lakiery śliczne i bardzo na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu mają się nie wpisywać, śliczny ten różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawało mi się, że te lakiery takie nijakie są = odstają od tych nowych pastelowych trendów ;) Dzięki za rozwianie wątpliwości :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o :) mam Dollar Green i jeszcze błękitny z tej serii :) muszę ich poszukać w szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko te 2, ale pamiętam, że niebieski też mi się podobał :)

      Usuń
  8. Z różami nie pomogę, ale za to lakiery pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery jak najbardziej wpisują się w trendy :) Zresztą nawet gdyby tak nie było to i tak kolory są piękne i nie ma się nad czym zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie nie ma co się zastanawiać czy modne - najważniejsze czy Ci się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. @snow i kleopatre - dzięki :) Chciałam przeczytać zdanie innych osób na temat tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery prześliczne, jak nie chcesz, to ja przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dam im jeszcze szansę na zaprezentowanie się na moich paznokciach, ale jak się nie sprawdzą to będę o Tobie pamiętać :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.