Translate

piątek, 16 marca 2012

Uratuj niedźwiadka!

Rossmann wspólnie z WWF Polska stworzyli akcję Uratuj niedźwiadka, dzięki której każdy z nas może pomóc chronić niedźwiedzie. Wystarczy kupić specjalną świeczkę w drogerii Rossmann - całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji WWF Polska na długoletni program ochrony niedźwiedzi w polskich górach.

1 świeczka = 5 zł = ratujemy niedźwiedzie

Więcej o niedźwiedziach i akcji możecie przeczytać TU!


Przyłączyłam się do akcji i dziś kupiłam świeczkę. Mam zamiar zapalić ją 31 marca o godz. 20.30 podczas Godziny dla Ziemi. Wyłączamy światło, zapalamy świeczki!

11 komentarzy:

  1. Wiem, że to bardzo płytkie, ale ładnie ta swieczka pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego płytkie? Ja zwracam dużą uwagę na zapachy ;) Świeczki jeszcze nie zapalałam, więc nie wiem, czy w czasie spalania wydziela jakiś zapach. Nieużywana pachnie delikatnie, przyjemnie, ale ciężko mi określić kategorię tego zapachu...

      Usuń
  2. Też ją kupiłam, pachnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję, że wiele osób przyłączy się do tej akcji :)

      Usuń
  3. mam za dużo świeczek chociaż nie używam, więc nie kupię - raczej wpłacam na rozne akcje po prostu kasę na konto. I wydaje mi się, że gaszenie światła na większą skalę się nie uda bo prawie nikt nie będzie o akcji wiedział - powinna być ostro nagłaśniana w tv i necie jeśli cokolwiek ma z tego być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może wspierać takie akcje jakie chce, z jakimi się zgadza :) Ja także mam dużo świec w domu, bardzo często je zapalam, więc mój zakup to przyjemne z pożytecznym. Do 31 marca jest jeszcze kilkanaście dni - być może Godzina dla Ziemi zostanie bardziej nagłośniona w mediach i więcej osób dowie się o niej :)

      Usuń
  4. Co za wspaniała inicjatywa, łączy przyjemne z pożytecznym. Chętnie się przyłączę do akcji. Może też napiszę o niej na moim blogu. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej osób dowie się o tej akcji tym lepiej :)

      Usuń
    2. Byłam w Rossmannie, ale wszystkie świeczki były wykupione, zostało tylko puste miejsce na półce :-(

      Usuń
    3. Szkoda, że nie udało Ci się kupić tej świeczki :( U mnie wczoraj było jeszcze kilkanaście sztuk.

      Usuń
  5. nie kupiłam świeczki ale światło na pewno wyłącze i zapale te co już mam :) Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.