Translate

piątek, 2 marca 2012

Żegnaj luty, czyli czas na kolejne podsumowanie…

W lutym moje denka nie prezentują się tak okazale jak w ubiegłym miesiącu, ale najważniejsze, że nadal sumienne zużywam otwarte kosmetyki i dopiero wtedy otwieram nowe, czekające na swoją kolej.

Let’s go!


Kategoria: włosy, twarz:
  • L’Oreal Paris Elseve Volume Collagene odżywka nadająca objętość włosy cienkie, bez objętości 200 ml – recenzja TU
  • Clean&Clear morning energy rozświetlający żel myjący z ekstraktami z cytryny i papai 150 ml – recenzja TU
  • La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel For Oily Sensitive Skin New Formula oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej nowa formuła 125 ml – brak zdjęcia, recenzja TU
  • Rival de Loop Hydro. Feuchtigkeitsarme Haut. Pflegekapseln. Ginkgo & Vitamin E. 7 Stuck – 1 Woche. Kuracja pielęgnacyjna w ampułkach. Witamina E i ekstrakt z Ginkgo (miłorząb japoński). Kuracja tygodniowa – 7 sztuk


Kategoria: higiena:
  • Isana Winter Seife Kaminzauber Limitierte Edition mydło zimowe czar kominka limitowana edycja 500 ml – recenzja TU
  • Lactacyd Femina acti-fresh żel do higieny intymnej do codziennego użytku 200 ml


Kategoria: pielęgnacja ciała:
  • Paloma żel Aloe Vera 98% Aloesowa pierwsza pomoc z Panthenolem, Betainą, Kolagenem i Elastyną działa doraźnie i miejscowo, łagodząco i kojąco 150 ml – w przypadku tego żelu nie mogę mówić o denku, ale o upływie terminu ważności – szkoda, bo to świetny, wszechstronny kosmetyk


A jak wyglądają Wasze lutowe zużycia? :)

24 komentarze:

  1. a w dwóch słowach jak sprawdziły Ci się te ampułki? ile kosztowały?
    Moje zużycia są nieco większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżają, ale jest to krótkotrwały efekt.

      Usuń
  2. Dobrze Ci idzie to zużywanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże denko :) gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bardzo lubię żel aloesowy, niezastąpiony kosmetyk :) gratuluję zużyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Nie wiesz przypadkiem, czy ten żel Palomy jest jeszcze dostępny w sprzedaży? Jakiś czas temu czytałam, że miał być wycofany, ale czy rzeczywiście tak się stało to nie wiem...

      Usuń
  5. dziękuję. :) kosmetyki, moje zużycia grudniow-styczniowo-lutowe są straszne, muszę uzupełnić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żel aloesowy jest najlepszy ! <3
    Obserwujemy ? ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozużywałaś tego troszkę :) widziałam tam moją odżywkę z Elseve, ja uwielbiam przede wszystkim ten szampon ;) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie- do wygrania śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie ani szampon ani odżywka nie do końca się sprawdziły, ale fajnie chociaż przeczytać, że ktoś z tych produktów jest zadowolony :)

      Usuń
  8. Gratuluję:)

    Serdecznie zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zużyć. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje - u mnie w tym mc też nie najgorzej z dnem :)


    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogłoby być jeszcze lepiej z zużyciami ;) Dziękuję :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.